Disponibilitate în stoc
Știm cum funcționează și cât de des se întâmplă ca clienții să aibă nevoie de calculatoare refurbished pentru companie cât mai repede posibil. Să recunoaștem că, formularea „în stoc” nu mai este o garanție pentru client că, vânzătorul are de fapt bunurile cu adevărat în stoc. Prin urmare, vă recomandăm să acordați atenție informațiilor despre vânzător sau să verificați telefonic dacă vânzătorul are într-adevăr bunurile și dacă sunt la el sau în așa-numitul depozit extern.
Vânzări vs. revânzări
Marea majoritate a vânzătorilor de pe Internet au doar un magazin online (e-shop) și pur și simplu doar revând mărfurile. În principiu, aceasta nu este o problemă. Dar întrebați-vă cum va reacționa vânzătorul dacă îi cereți detalii tehnice despre bunurile oferite. Ori va inventa un răspuns sau vă va spune că va afla. Deci, cum va reacționa acest vânzător dacă veți dori să faceți o reclamație la unele bunuri? El va afla mai întâi informațiile la furnizor și apoi îi va trimite mărfurile. Informațiile despre cursul reclamației nu vă vor fi disponibile imediat și soluționarea reclamației va fi și mai lungă.
De asemenea, puteți primi un răspuns de genul: „Furnizorul a respins reclamația dvs., nu pot face nimic în acest sens.” Dacă veți avea nevoie de reparații post-garanție la prețuri rezonabile, din nou, probabil nu veți avea succes la acest vânzător. Nimic din toate acestea nu trebuie să vi se întâmple la un vânzător solid cu propriul depozit, instalații și service. La aceștia, aveți ocazia să vedeți fizic mărfurile în magazin și, dacă este necesar, să faceți o reclamație personal.
Alte informații
Vă întrebați ce altceva să urmăriți atunci când alegeți o tehnologie de calcul refurbished? În acest caz, nu ezitați să contactați un expert.
Cum să alegeți un calculator refurbished |
Cum să alegeți un laptop refurbished |
Cum să alegeți un monitor LCD refurbished |
Cum să alegeți o imprimantă refurbished |