Termeni și condiții amiabile

Obchodní podmínky – Technimax

Mai mult decât doar Termeni și condiții

Mai demult, ne-am spus că „ordinea face prieteni” și de aceea am pregătit un set de documente standard, cum ar fi procedura de reclamație, cum să cumpăr, garanție, termeni și condiții etc. Acest lucru este de așteptat de la noi, ca de la o firmă de încredere, dar noi ne-am gândit că ne vom face treaba într-un mod diferit – amiabil față de clienți. Prin urmare, conținutul acestor documente nu este de natură să ne protejeze și să ne creăm un alibi ca scăpare de îndatoririle noastre. Am scris aceste documente cu convingerea că veți înțelege eforturile noastre de a avea o abordare amiabilă față de clienții noștri. Vrem să înțelegeți cât de mult ne pasă de satisfacția dvs. Nu vrem să ne ascundem în spatele regulilor și reglementărilor legale. Vrem să căutăm o soluție și să oferim tot ce este mai bun. Pur și simplu să facem mai mult decât ceea ce legea ne cere să facem, mai mult decât ceea ce sunteți obișnuit.

Câteva exemple din experiența noastră

Nu percepem o taxă pentru identificarea defectelor, oferim servicii de service în afara garanției gratuit, nu cerem un document de vânzare de la client atunci când face o reclamație, acceptăm mărfurile returnate în termenul legal de 14 zile iar reclamațiile clienților tip firmă sunt soluționate nu în termen de 30 de zile, conform prevederilor legislative, dar în două zile, etc. Cu alte cuvinte, aveți o cerință specială? Sunați-ne, vom căuta o modalitate de a vă ajuta.

EET

Când clienții plătesc cu cardul, se emite o chitanță în formă electronică.

Termeni și condiții amiabile pentru clienții finali

Un client final este un client care cumpără mărfuri pentru uz propriu. Aceasta se aplică atât clienților persoane fizice, cât și clienților firme. Relația dintre furnizor și client este reglementată de Codul civil. Pentru entitățile cu un număr de înregistrare în Registrul comerțului, condițiile de afaceri sunt reglementate de Codul comercial. Fiecare client final va primi o factură fiscală pentru mărfurile cumpărate, emisă pe baza datelor sale specificate în comandă. O garanție completă este o chestiune de la sineînțeles. De asemenea, oferim servicii post-garanție pentru fiecare produs. Marfa livrată este marcată cu o etichetă a companiei. Clienții B2B au aceleași drepturi ca și clienții B2C, chiar dacă legea nu ne impune această obligație.

Reclamatiile sunt acceptate exclusiv la adresa depozitului specificată în secțiunea Contact.

Trimitem clienților informații scurte cu noutăți, promoții interesante, reduceri sau notificări importante prin e-mail sau SMS. Această notificare poate fi oprită ușor și permanent prin link-ul de la sfârșitul fiecărui e-mail.

Prin conectarea la acest site web, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în scopuri de analiză și personalizare. Aceste date sunt folosite exclusiv pentru a îmbunătăți calitatea magazinului electronic și afișarea informațiilor care vă interesează, nu vă deranjează și, cel mai important, sunt menite să vă faciliteze munca cu întregul sistem. Scopul acestei activități este să vă oferim servicii din ce în ce mai bune.

Formularea completă a Termenilor și condițiilor actualizate pentru clienții finali poate fi găsită AICI

Termeni și condiții amiabile pentru dealeri

Un dealer este un client care cumpără mărfuri pentru revânzare. Relația dintre furnizor și client este reglementată de Codul civil. Oferim o garanție standard de 13 luni, dacă nu este convenit altfel. La HW-ul furnizat oferim la cerere, și driverele, manualele necesare, etc. dacă acest lucru este în putința noastră. Oferim gratuit tot sprijinul tehnic și comercial partenerilor înregistrați în programul de dealer.

Fiecare retailer de calculatoare are posibilitatea de a se înregistra gratuit în programul de dealer și de a obține un nume de utilizator și o parolă. Puteți utiliza aceste informații pentru a vă autentifica pe acest site. După logarea în magazinul online puteți vedea produsele oferite la prețuri reduse.

Bunurile furnizate prin programul de dealer nu au pe partea exterioară eticheta furnizorului, astfel încât să puteți vinde mărfurile mai departe în numele dvs. și să nu vă faceți griji că pierdeți un client. Vânzările pentru dealeri sunt o prioritate pentru noi, la fel și dezvoltarea relațiilor cu dealerii.

Primele tranzacții sunt efectuate și plătite printr-un avans, prin card sau în numerar la livrare. După un acord comun, este posibil să trecem mai târziu la metoda de plată prin transfer bancar cu o scadență convenită.

Prin prezenta, compania noastră declară că nu vinde, închiriază sau nu furnizează date personale ale clienților săi către terți.

Reclamatiile sunt acceptate exclusiv la adresa depozitului specificată în secțiunea Contact.

Prin conectarea la acest site web, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în scopuri de analiză și personalizare. Aceste date sunt folosite exclusiv pentru a îmbunătăți calitatea magazinului electronic și afișarea informațiilor care vă interesează, nu vă deranjează și, cel mai important, sunt menite să vă faciliteze munca cu întregul sistem. Scopul acestei activități este să vă oferim servicii din ce în ce mai bune.

Rambursarea pe cale amiabilă a facturilor storno

Deoarece suntem interesați de satisfacția dvs., ne angajăm să rambursăm banii pentru produsele returante în trei zile de la emiterea facturii storno. Este vorba de 3 zile lucrătoare, iar perioada începe să decurgă în momentul în care primim o notă de credit confirmată de la dvs. cu datele completate corect, astfel încât să știm unde să trimitem plata. La noi, nu trebuie să așteptați o lună pentru a vă primi banii înapoi, ca și în cazul altor furnizori. Știm că, trebuie să vă gestionați finanțele în mod eficient și să vă ținem banii un pic mai mult la noi, nu ar fi deloc cinstit. Mai presus de toate, ne pasă de satisfacția clienților noștri.

Rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă

În cazul unei dispute între consumator și Technimax s.r.o., vom încerca să ajungem la un acord comun cât mai ușor posibil. Dacă acest lucru nu este posibil, vom trece la cea mai simplă opțiune, adică soluționarea litigiilor extrajudiciare.

Autoritatea responsabilă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor care decurg din contractul de cumpărare, este SAL-FIN cu sediul social la Splaiul Independenţei nr. 15, sector 5, cod poştal 050092, Bucureşti, email: office@salfin.ro, www.salfin.ro sau Ministerul Economiei, energiei și mediului de afaceri, departamentul Soluționarea alternaticvă a litigiilor, Tel.: 021 202.53.15, Fax: 021 202.54.73, E-mail: sal@economie.gov.ro

În întreaga istorie a companiei, nu am înregistrat un singur litigiu cu consumatorul, care să fi fost soluționat prin intermediul unei entități extrajudiciare sau prin instanțele de judecată. Prioritatea noastră este un client mulțumit și chiar dacă nu suntem de acord cu opinia acestuia, căutăm o soluție acceptabilă pentru ambele părți.