Garanția – siguranța și încrederea pe care vi le oferim

Záruka – Technimax

Cât timp durează și care este obiectivul acesteia

Oferim o garanție de bază pentru toate mărfurile pe o perioadă de 25 luni (cu excepția cazului în care se prevede altfel).

Garanția de bază poate fi prelungită la 37 sau până la 49 de luni în schimbul unei suprataxe corespunzătoare care poate fi găsită la fiecare produs în fila configurare. Garanția nu se aplică consumabilelor imprimantei. Bateriile de laptop au o garanție de 3 luni la funcționalitate, dar nu și la capacitate, care scade cu utilizarea normală.

Scopul garanției pe care o oferim este nu numai să ne îndeplinim obligațiile legale sau să le ocolim oarecum, garanția noastră trebuie să vă ofere siguranța că, bunurile achiziționate vă vor fi servi într-o stare complet funcțională, iar dacă nu, vom aranja un remediu în una sau două zile. Garantăm acest lucru.

Cum funcționează aceasta

Deoarece tot ceea ce facem pentru clienții noștri se face la sediul nostru din Rapotín, garanția trebuie solicitată doar la adresa depozitului menționată în secțiunea Contact. Dacă trimiteți un colet cu reclamația la o altă adresă, nu vom putea face nimic cu aceasta.

Majoritatea bunurilor pe care le oferim au fost folosite pentru o perioadă scurtă de timp. Provin din leasinguri finalizate de 1–3 ani sau expoziții și prezentări. Ne concentrăm exclusiv pe mărcile Dell și HP, ceea ce ne ajută să fim capabili să asigurăm un nivel de servicii peste standard și să transmitem un know-how de top în domeniul tehnologiei refurbished. Prin urmare, avem nu doar suficientă experiență cu aceste modele, ci și piese de schimb suficiente pentru întreaga perioadă de garanție și dispozitive de rezervă pentru posibile înlocuiri.

De ce noi

Datorită faptului că, dispozitivele au funcționat fără probleme la primul utilizator, le oferim pentru revânzare. Compania de leasing testează aceste dizpozitive înainte de a le vinde și de a ni le livra. Cumpărăm numai bunuri testate și 100% funcționale, fără defecte. La noi, totul este verificat din nou în mod onest atât din punct de vedere vizual, cât și funcțional. Prin urmare, mărfurile oferite de noi sunt supuse unei triple inspecții și se poate spune că, toate mărfurile defecte sunt astfel filtrate.

Cum gestionăm garanția

Dacă clientul ne informează despre orice probleme minore cu mărfurile achiziționate, vom fi bucuroși să îl ajutăm și să rezolvăm totul în cel mai scurt timp posibil. În cele mai multe cazuri, aceasta este o problemă cauzată de o instalare defectuoasă sau incompletă, cum ar fi instalarea de drivere. Chiar și în aceste cazuri, ne ocupăm de client și îi oferim suport peste standard. Doar un procent minim din problemele semnalate poate fi considerat o reclamație reală.

De obicei, rezolvăm această situație prin înlocuirea imediată a întregului dispozitiv. Partenerii cu un contract-cadru vor primi bunurile schimbate în termen de trei zile de la raportarea defectului iar bunurile defecte ni le va întoarce mai târziu. Chiar dacă bunurile sunt reparate imediat, acestea sunt incluse într-un regim special cu testare pe termen lung. În cazul unei reclamații nejustificate, nu percepem niciun comision clientului și îi trimitem mărfurile înapoi pe cheltuiala noastră. Dacă clientul este nemulțumit de mărfurile cumpărate, acesta le poate returna în termen de paisprezece zile de la cumpărare și poate solicita alte bunuri sau rambursarea banilor. Acest lucru este valabil și pentru clienții firme, deși legea nu ne impune această obligație. Partenerii cu un contract-cadru pot returna mărfurile fără a da un motiv, chiar și în decurs de treizeci de zile după cumpărare.

Dacă aveți nevoie de informații

Dacă întâmpinați vreo problemă sau aveți îndoieli, nu ezitați să ne contactați. Vom încerca să vă ajutăm, chiar dacă nu este vorba de un defect. În secțiunea Întrebări frecvente, veți găsi, printre altele, răspunsuri la întrebările frecvente cu privire la reclamații legate de bunuri și reparații post-garanție.