Cum să cumpărați rapid și ușor
Cum să cumpărați rapid și ușor
Înregistrare și autentificare în magazinul online
Dacă sunteți un client final, nu aveți nevoie de nicio înregistrare pentru a crea o comandă. Cu toate acestea, dacă doriți să aveți o imagine de ansamblu asupra tuturor comenzilor și facturilor dvs., vă recomandăm o înregistrare scurtă ca client final, care nu durează mai mult de 2 minute. În timpul înregistrării, introduceți datele de contact în sistem, cum ar fi nr. reg. Comerțului, CIF-ul, numărul de telefon, e-mailul, adresa de facturare, adresa de livrare și alegeți numele și parola pentru logare. Datele marcate cu simbolul * (asterisc) sunt obligatorii pentru înregistrare. Veți primi un e-mail informativ cu confirmarea de succes a înregistrării. Dacă vă pierdeți parola, magazinul online v-o poate trimite la adresa de e-mail introdusă în timpul înregistrării. Dacă sunteți deja un utilizator înregistrat, vă puteți autentifica folosind butonul „Autentificare”.
Înregistrarea în programul de dealer
Pentru achiziționarea ca dealer, este nevoie să vă înregistrați prin formularul de înregistrare din programul pentru dealeri. Datele introduse de dvs. sunt verificate manual și, pe baza constatărilor noastre, îi atribuim date de autentificare dealerului, care includ și o serie de avantaje. Programul pentru dealeri este destinat numai clienților B2B care achiziționează bunuri pentru revânzare, adică nu pentru uz propriu.
Selectarea și căutarea mărfurilor
Există mai multe moduri de a selecta și de a căuta bunuri în magazinul online. Puteți răsfoi oferta noastră de mărfuri folosind filtrele de căutare sau după categorii, catalogul seriilor de model din partea inferioară stânga, folosind ghidul de cumpărături cu sortare după utilizare sau prin filtre detaliate din fiecare secțiune.
Dacă cunoașteți denumirea de catalog sau un anumit șir de caractere, puteți căuta mărfurile într-un mod direcționat în câmpul de căutare din partea de sus a paginii principale, unde vă este disponibil și un navigator.
Adăugarea mărfurilor în coșul de cumpărături
Dacă ați găsit mărfurile dorite și ați decis deja să cumpărați, puteți adăuga mărfurile în coș. Achiziția se poate face atât din lista produselor, cât și din vizualizarea detaliată (sau din lista mărfurilor de înlocuire). Introduceți numărul dorit și confirmați cu butonul „Cumpără” sau „Adaugă produsul în coșul de cumpărături”. Puteți repeta această procedură și pentru alte bunuri.
Puteți vizualiza conținutul coșului de cumpărături în orice moment, apăsând butonul coșului de cumpărături în colțul din dreapta sus. Bunurile din coșul de cumpărături pot fi eliminate sau poate fi schimbată cantitatea acestora. Puteți continua cumpărăturile din coșul de cumpărături sau puteți trece la Trimiterea comenzii.
Plata și expedierea comenzii
Dacă aveți mărfurile dorite în coșul de cumpărături, completați informațiile despre metoda de transport și de plată în pasul următor. Marfa vă va fi livrată de către transportatorul selectat GLS. Prețul pentru bunuri poate fi plătit în câteva moduri diferite:
- Numerar la livrare (plătiți întreaga sumă curierului la livrare – taxă de ramburs 5 RON fără TVA)
- Transfer bancar (prin intermediul butoanelor de plată bancară ComGate Payments, a.s., care asigură o plată sigură cu confirmare imediată a plății)
- Prin card online (după trimiterea comenzii veți fi redirecționat către gateway-ul de plată al ComGate Payments, a.s., care va organiza plata în cazul în care limita cardului dumneavoastră este suficientă)
- Factură de avans (plata în avans în cont pe baza unei facturi de avans, pe care o vom trimite la e-mailul dvs. în termen de 24 de ore. Livrarea poate fi întârziată la această metodă de plată)
- Prin transfer bancar (scadența facturii 7 zile. Numai pentru dealerii înregistrați cu un contract-cadru)
Plățile online cu cardul și butoanele bancare sunt facilitate de o companie cehă de top în domeniu, pe care o puteți contacta în caz de nelămuriri:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, Republica Cehă
E-mail: [email protected]
Tel: +420 228 224 267
În al treilea pas completați câteva informații despre dvs. și în ultimul pas, adică al patrulea pas, verificați datele completate și trimiteți comanda. Magazinul online va accepta comanda și va trimite o confirmare cu o copie a comenzii la adresa de e-mail.
Dacă aveți întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați. De asemenea, puteți utiliza cele mai frecvente întrebări despre comenzi, pe care le-am pregătit pentru dvs.
Marfa în trei zile la client
Pentru comenzile prin e-shop, trimise în zilele lucrătoare înainte de ora 15:00, vă garantăm livrarea în trei zile lucrătoare, dacă alegeți serviciul de transport GLS. Dacă plasați comanda după ora 15:00, vom livra mărfurile în termen de patru zile lucrătoare. Astfel veți avea siguranța când primiți mărfurile. Fără fraze de genul „Expediem cât mai curând posibil” sau „Majoritatea comenzilor sunt prelucrate în aceeași zi”.
Pur și simplu pe noi vă puteți bizui. Pentru o claritate mai mare, la fiecare produs este actualizată online data de livrare.