Procedură de reclamație
Cum să fac o reclamație
Despre garanție în general
Fiecare produs achiziționat de la Technimax este însoțit de o factură, care servește, de asemenea, ca certificat de garanție și un formular de protocol de reclamații necompletat pentru soluționarea rapidă a reclamațiilor. Prin preluarea personală a mărfurilor sau preluarea mărfurilor de la curier, cumpărătorul este de acord cu Termenii și condițiile și cu procedura de reclamații a companiei Technimax și confirmă faptul că le-a luat la cunoștință.
Angajamentul nostru
Compania Technimax se angajează ca, mărfurile livrate să fie adecvate pentru utilizarea în scopul dat pentru perioada de garanție specificată. Lungimea acestei garanții este specificată pe factură la fiecare articol separat.
La ce nu se referă garanția
- La situația în care, perioada de garanție pentru mărfurile reclamate a expirat în ziua acceptării pentru reparație, adică mărfurile sunt după perioada de garanție
- La consumabile (starea tonerului sau capacitatea curentă a bateriei) a căror durată de viață este determinată de natura utilizării bunurilor
- La utilizarea mărfurilor în condiții care nu corespund temperaturii, condițiilor de praf, umiditate, influențele chimice și mecanice într-un mediu de birou normal
- La pagubele cauzate de un dezastru natural, distrugere violentă
- În caz de distrugere sau îndepărtare a etichetelor VOID cu numărul de serie marcat și denumirea de catalog
Cum se depune o reclamație
Cumpărătorul va livra mărfurile reclamate pe cheltuiala sa la adresa vânzătorului adică, Technimax s.r.o., U Splavu 642, 78813 Rapotín, Republica Cehă. Produsul revendicat trebuie completat cu o descriere exactă a defectului. În acest scop, se recomandă utilizarea protocolului de reclamații. Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio pierdere sau deteriorare a datelor, de aceea vă recomandăm să le salvați.
Soluționarea reclamațiilor până a doua zi
Împreună cu achiziționarea de la noi, veți obține un serviciu care este de neegalat în lumea tehnologiei computerizate refurbished și poate fi comparat și cu serviciile producătorilor de top ai noilor tehnologii computerizate.
Vă garantăm soluționarea reclamației la mărfurile care sunt în garanție, cel târziu în următoarea zi lucrătoare de la primirea reclamației, pentru toate produsele pe care le cumpărați de la noi. Nu plătiți nimic în plus pentru acest serviciu la noi, acesta este deja inclus în prețul mărfurilor.
Nu puteți înțelege de ce cineva promite că va începe să lucreze la solicitarea dvs. în ziua următoare sau în termen de cinci zile? Pentru dvs. este important să știți când problema dvs. va fi rezolvată, nu când furnizorul va începe să se ocupe de ea! Înțelegem acest lucru în același mod, motiv pentru care garanția noastră acoperă soluționarea completă a reclamației dvs. și nu doar începutul soluționării acesteia. Vrem să vă rezolvăm problemele, nu doar să ne ascundem în spatele unor Termeni și condiții scrise inteligent. De aceea, vă garantăm lucruri importante.
Producătorul acoperă gama mai înaltă de produse Dell noi, cu un tip similar de garanție, NBD, adică Next Business Day, dar îl condiționează cu disponibilitatea unei piese de schimb anume. Prin urmare, dacă producătorul nu are o piesă de schimb disponibilă, trebuie să așteptați în continuare la soluționarea reclamației. Nu dorim să vă împovărăm cu grijile noastre ci vă garantăm pur și simplu soluționarea reclamației.
Cu toate acestea, există excepții când nu este posibilă soluționarea reclamației până a doua zi:
- Dacă defectul se manifestă doar accidental sau este necesar să se efectueze un test de stres pe termen lung la produsul revendicat. Cu acordul clientului, soluționarea unei astfel de reclamații poate fi amânată cu câteva zile.
- Dacă clientul se înțelege cu asistența noastră telefonică cu privire la o soluționare a reclamației peste standard (de exemplu, copierea datelor clientului pe un disc nou), soluționarea reclamațiilor poate fi amânată cu câteva zile.
- Dacă clientul se înțelege cu asistența noastră telefonică la soluționarea reclamației printr-o ajustare suplimentară (extensia RAM-ului sau înlocuirea discului cu un SSD), soluționarea reclamației poate fi amânată cu câteva zile.
- Dacă clientul comandă bunuri suplimentare sau urmează să i se trimită o altă livrare mai târziu, este posibil, după un acord între asistența telefonică Technimax și client, să i se trimită mărfurile reclamate mai târziu împreună cu alte mărfuri într-o singură expediere.
Garanția de soluționare a reclamației până a doua zi este valabilă numai la locul locației vânzătorului (Technimax, U Splavu 642, 78813 Rapotín, Republica Cehă), nu la fața locului (la client).
De îndată ce dispozitivul dvs. va ajunge la noi ca o reclamație, vom îndepărta imediat praful și îl vom curăța înainte de a rezolva problema semnalată. Deci, indiferent dacă reclamația este acceptată sau nu, veți primi întotdeauna un serviciu suplimentar de la noi, întreținerea de bază gratuită.
Concluzii
Această procedură de reclamație este valabilă începând cu 21 ianuarie 2019 și anulează toate dispozițiile și standardele anterioare în legătură cu gestionarea reclamațiilor și garanția pentru mărfuri. Deoarece lucrăm constant să ne îmbunătățim serviciile, ne rezervăm dreptul de a schimba aceste proceduri de reclamație fără notificare prealabilă.
Conform ultimelor analize, în ultima perioadă contabilă am acceptat peste 98% din toate reclamațiile depuse. Vă întrebați de ce? Deoarece considerăm că, garanția este menită să îi ajute pe clienți și de aceea nu o evităm. Reparațiile în garanție reprezintă o experiență excelentă și un feedback pentru noi, ceea ce ne ajută să ne îmbunătățim la nivel tehnic.
V-a expirat termenul de garanție? Nici o problemă! Contactați-ne, vă vom ajuta cu plăcere chiar și după expirarea termenului de garanție. Efectuăm reparații post-garanție gratuit. Plătiți numai pentru piesele de schimb. Însă avem și o veste proastă pentru dvs.: Dacă aveți nevoie de sfaturi, reparații sau doar să testați bunuri care nu sunt achiziționate de la noi, nu vă putem ajuta. Serviciul și asistența post-garanție se aplică numai la mărfurile livrate de noi. Punem mare accent pe acest fapt.
În secțiunea Întrebări frecvente, veți găsi, printre altele, răspunsuri la întrebări frecvente cu privire la reclamații legate de bunuri și reparații post-garanție.