FAQ – Întrebări frecvente

Aveți o întrebare și doriți un răspuns rapid? Ne puteți suna sau scrie. Vă garantăm un răspuns rapid. De asemenea, puteți găsi răspunsul în secțiunea Întrebări frecvente. Puteți cunoaște reacțiile obișnuite pe care le veți obține de la noi pe exemplele specifice date.

Întrebări tehnice despre mărfuri
1. Am adăugat o memorie RAM mai rapidă la OptiPlex 7010, dar aceasta nu funcționează. Ce pot să fac?

Modulele RAM trebuie să fie compatibile cu placa de bază a computerului, chipsetul și, dacă există mai multe, unele cu altele. Cea mai sigură soluție este să comandați o extensie de memorie de operare direct de la noi atunci când cumpărați un calculator. Funcționalitatea și compatibilitatea întregului set de memorie este garantată.


2. Aș dori să cumpăr un laptop Latitude E6440, dar cu o memorie mai mare și cu disc. Cât ar costa?

Pentru fiecare produs acceptat, veți găsi un configurator în care puteți achiziționa extensie RAM, înlocuire hard disk, prelungirea garanției și multe alte extensii utile. Puteți vedea prețul fiecărui articol achiziționat chiar lângă acesta în coloana din dreapta, iar imediat după selecție, prețul total al comenzii va fi, de asemenea, recalculat.


3. Aveți un laptop Latitude E6430 sau E6440 cu o tastatură iluminată?

Laptopurile Dell Latitude nu au în mod normal o tastatură iluminată. Pentru modelele selectate, oferim opțiunea de a achiziționa o tastatură iluminată prin intermediul configuratorului, dar dacă nu găsiți această opțiune, atunci nu avem disponibile tastaturi iluminate. Dacă nu sunteți sigur, contactați-ne prin telefon.


4. Are Latitude E6540 deja un Windows preinstalat?

La fiecare computer și laptop veți găsi în partea de jos a filei de parametri elementul „Preinstalare OS”, a cărui valoare este fie „da”, fie „nu”. Windows 10 este de obicei preinstalat peste tot. Sistemul este activat automat printr-o licență digitală sau o cheie de produs care a fost atribuită mașinii atunci când a fost vândută pentru prima dată. Puteți achiziționa în continuare un supliment la licența MAR prin configuratorul nostru. Puteți citi mai multe despre preinstalare și licențele utilizate pe blogul nostru.


5. Tocmai am primit de la dvs. produsul Latitude E6430 și OptiPlex 790 USFF, dar nu văd eticheta COA pe nici unul dintre ele, deși ar trebui să fie pe ambele. Unde pot găsi etichetele?

La laptopuri, etichetele sunt de obicei sub baterie, așa că încercați să scoateți bateria din laptopul oprit și căutați sub aceasta. Calculatoarele Dell OptiPlex USFF au o buclă din plastic în partea din spate sus. Când trageți de aceasta, apare o placă mică, pe care este aplicată eticheta.


6. Am cumpărat de la dvs. un laptop refurbished cu licență pentru Windows 7, dar mi-a fost furat. Dacă cumpăr din nou un laptop de la dvs., voi putea folosi licența anterioară?

Ne pare rău, dar licența este legată de aparatul specific pentru care a fost vândută. Pentru noul laptop va trebui să achiziționați şi o nouă licență.


7. Sunt laptopurile Latitude E6440 în stare bună?

Mărfurile sunt recondiţionate, aşa ca trebuie luată în considerare posibilitatea unor mici zgârieturi şi abraziuni. Cu toate acestea, pe blogul nostru definim și garantăm cu precizie calitatea A+, în care sunt toate utilajele vândute. Credem atât de mult în tehnica noastră încât oferim opțiunea de extindere a garanției cu până la 49 de luni. Puteți verifica starea acestora înainte de cumpărare și le puteți testa în magazinul nostru sau puteți returna bunurile achiziționate în termen de 30 de zile fără a oferi un motiv. Vânzarea mărfurilor în stare de primă clasă este prioritatea noastră. Dacă sunteți interesat, contactați-ne, vom face o fotografie piesei resspective.


8. Care va fi starea SSD-ului pe care îl cumpăr de la dvs. prin intermediul configuratorului?

SSD-urile pe care le oferim prin intermediul configuratorului sunt complet noi, neuzate. Marca lor este listată direct în denumirea articolului. Denumirea exactă a tipului poate fi găsită în descrierea detaliată a elementului de configurare, pe care îl puteți accesa prin simbolul semnului de întrebare direct în configurator. Mai multe informații despre SSD-urile furnizate pot fi găsite pe blogul nostru.


9. Am primit un laptop cu o baterie mare, care iese dincolo de marginea din spate a laptopului. Nu este așa și în fotografii, nu ați greșit cumva?

Bateriile pentru laptopurile Dell Latitude pot fi cu 3 celule, 6 celule sau 9 celule. „La laptopurile mici de 12,5"":/laptopuri-10-13, bateriile cu trei celule sunt obișnuite și se încadrează frumos în șasiul laptopului. Cu toate acestea, sunt de asemenea disponibile baterii cu capacitate mai mare cu șase celule, care sunt mai mari și proeminente în partea din spate a laptopului. Același lucru este valabil și pentru "variantele mai mari de 14“ și 15,6"":/laptopuri-14, unde bateriile cu șase celule sunt complet ascunse în corpul laptopului, dar pentru o rezistență mai lungă este posibil să alegeți și baterii proeminente cu nouă celule. Laptopul achiziționat de la noi poate avea un tip de baterie mai mic sau mai mare, în funcție de cerința dvs. pentru durata de rezistență sau în funcție de stocul curent. Dacă aveți nevoie de o baterie mai mică din punct de vedere fizic, care se încadrează perfect în corpul laptopului, vă rugăm să includeți această cerință în observația din comandă. Fiecare om preferă altceva, unii preferă o baterie mai mică pentru un laptop mai ușor și mai mic, în timp ce alții preferă o baterie mai mare cu o durată de viață mai lungă. Ambele soluții sunt posibile și pe deplin funcționale, nu este vorba despre o greșeală.


Disponibilitatea produselor
1. Veți mai primi în stoc laptopuri Latitude E6410 din nou?

Dacă nu mai oferim mărfuri pe care le-am avut în ultimele luni, este foarte probabil ca, doar stocurile actuale să se fi epuizat, dar în viitor vom mai primi aceste mărfuri. Cu toate acestea, nu vom mai primi modelul E6410. Acest model este înlocuit cu dispozitive mai noi… Nu vom mai primi aceste dispozitive. Acestea sunt înlocuite de dispozitivele Latitude E6420 și E6430.


2. Nu mai aveți o bucată Latitude E7240? Nu îl văd în e-shop, dar dacă se întâmplă să-l aveți undeva pe stoc, m-aș bucura.

Dacă, la un anumit produs nu apare disponibilitatea acestuia în stoc, atunci nu avem într-adevăr aceste bunuri. Nu veți da nimic pentru întrebare, dar vă asigurăm că, tot ceea ce oferim spre vânzare poate fi găsit în magazinul nostru online.


3. Puteți obține 10 imprimante HP LaserJet M4345??

La cerere, de obicei suntem capabili să obținem mărfurile specifice necesare în cantități mai mari, dar acest lucru necesită un acord individual. Vă rugăm să scrieți o solicitare concretă la adresa info@technimax.ro.


4. Aș avea nevoie de 40 de calculatoare „OptiPlex 790“/…optiplex-790 identice pentru școală. Aveți atâtea?

La fiecare produs puteți vedea câte bucăți avem pe stoc, de exemplu mai mult de 20 de buc, mai mult de 50 de buc, … Dacă articolul „disponibilitatea stocului” arată doar „1 la 5”, aceasta poate indica două opțiuni – fie avem mai puțin de 5 bucăți în stoc, fie este un produs nou a cărui disponibilitate pe stoc nu a fost încă actualizată. În acest caz, în orele următoare se poate aștepta o actualizare a numărului de piese. Aveți nevoie de mai multe bucăți decât sunt în prezent în stoc? Contactaţi-ne.


5. Am văzut la voi în magazin un monitor LCD de 19'', dar acum nu îl mai văd pe web. Care a fost prețul acestuia, vă rog?

Vă putem informa despre prețul articolelor pe care nu le mai avem pe stoc la cerere, dar este necesar să subliniem că, chiar dacă mai primim același tip de mărfuri în viitor, acesta poate fi vândut la un preț ușor diferit. Totul depinde de condițiile de achiziție și de alți factori interni.


6. Aș dori să comand un calculator OptiPlex, precum și o bară cu boxe pentru monitorul Dell. Am cumpărat monitorul de la un alt furnizor care nu are acest accesoriu în stoc. Nu văd bara cu boxe la dvs. decât în configuratorul monitorului, dar nu o pot găsi nici separat. De ce nu este posibil să o comand separat la dvs.?

Da, nu vindem aceste accesorii de marcă separat. Acest tip de accesoriu este disponibil pe piață într-o măsură limitată și este foarte dificil să îl asigurăm astfel încât să îl avem întotdeauna disponibil pentru dvs. Scopul nostru nu este să câștigăm bani pe aceste produse, ci să vă oferim o soluție cuprinzătoare fără compromisuri. Vă propunem o livrare ca ansamblu, adică un set care include accesorii de marcă, ceea ce considerăm a fi în mare parte un serviciu unic în țară la nivelul tehnologiei refurbished de marcă. Cu toate acestea, dacă ați achiziționat anterior un monitor de la noi, vă rugăm să ne spuneți numărul acestuia de serie. Prin numărul de serie nu ne referim la eticheta de servis atribuită de producător, ci la numărul pe care îl veți găsi pe eticheta noastră VOID de siguranță împreună cu denumirea de catalog. Vom examina informațiile și vom găsi împreună o soluție pentru livrarea boxelor Dell.


Comenzile și procesarea acestora
1. Văd că, comanda mea a fost deja procesată, dar mi-am amintit că aș dori să o mai modific. Pot face aceasta?

Orice comandă pe care nu am expediat-o încă, poate fi modificată în conformitate cu cerințele clientului aproximativ până la 14:30. După aceea, este posibil să nu mai reușim să face modificări la comandă înainte de sosirea curierului și plecarea expedierii.


2. Tocmai realizez o comandă și aș dori să ridic computerul personal. Unde aveți puncte de ridicare?

Puteți ridica comanda dvs. la magazinul nostru din Rapotín din Cehia. În prezent nu avem alte puncte de ridicare. Dacă sunteți îngrijorat că mărfurile nu vi se potrivesc, acest lucru este în regulă. Puteți returna toate mărfurile cumpărate fără a da un motiv în termen de 14 zile, ceea ce se aplică și clienților de tip firmă.


3. Am trimis comanda, dar apoi am observat că am greșit ceva. Să o trimit din nou sau o puteți modifica?

Dacă observați erorile imediat după trimitere, puteți retrimite comanda și scrieți în observație că, comanda anterioară a fost incorectă și o anulați. Dacă nu ați observat eroarea mai târziu, vă rugăm să ne sunați la 0316 301 481 și să vă înțelegeți individual cu vânzătorul nostru. Vom modifica comanda împreună.


4. Mi-ați trimis o factură în avans, dar nu văd TVA-ul înscris pe ea. Sunteți plătitori de TVA?

Da, suntem plătitori de TVA. Pe factura de avans apare doar suma totală, veți găsi un buget detaliat de TVA doar pe factura finală, pe care o veți primi după ce ați achitat bunurile.


5. Îmi puteți crea un cont de dealer? Trebuie să fac pe acesta o comandă chiar astăzi.

Da, dacă efectuați o achiziție pentru revânzare pe companie și ne dați numărul din registrul comerțului și CIF-ul, vă putem deschide imediat un cont de dealer. Pentru o procesare mai rapidă a cererii, sunați-ne după ce ne-o trimiteți.


6. Până când trebuie să comand monitorul ca să îmi ajungă cel târziu vineri?

Dacă comandați înainte de ora 15:00 într-o zi lucrătoare, vă garantăm livrarea în trei zile lucrătoare. Dacă comandați într-o zi lucrătoare după ora 15:00, mărfurile vor ajunge cu o zi mai târziu.


7. Vreau să comand un Precision T5610, dar prețul este prea mare. Nu îmi puteți da o reducere? Atunci l-aș lua cu siguranță.

Prețurile sunt stabilite în conformitate cu standardele noastre interne, iar ajustarea lor poate fi decisă doar de către manager, nu de vânzător. De obicei, putem oferi o reducere doar atunci când clientul cumpără un număr mai mare de bucăți.


8. Puteți cumpăra de la mine vechiul meu calculator? Voi primi o reducere la achiziționarea unui computer refurbished dacă vă trimit cel vechi?

Răspunsul la ambele întrebări este negativ. Nu cumpărăm computere vechi sau componente de la persoane fizice. Suntem specializați în marca Dell și, datorită volumului mare de mărfuri de la angrosiști, avem o ofertă suficientă de piese de schimb compatibile.


9. Aveți un server PowerEdge R720 frumos aici, dar este destul de scump. L-am putea cumpăra în rate?

În prezent, nu oferim vânzări în rate. Vă putem ajuta rezervând produsul selectat pe numele dvs., astfel încât altcineva să nu-l cumpere înainte de a strânge suma necesară. Durata maximă a rezervării este de o săptămână.


10. Aș dori să cumpăr un Precision T3610, dar am hard disk-urile și memoria RAM de la un computer vechi, deci nu am nevoie de ele. Puteți scoate HDD-ul și RAM-ul din computerul comandat și să mi-l vindeți cu reducere?

Nicidecum. Când comandați, puteți adăuga cerințe specifice în observație, cum ar fi faptul că, nu doriți memoria RAM originală pe computer, dar prețul va rămâne același. Îmbunătățirile de asamblu pot fi setate pentru produs în fila „Configurare”, unde prețul final va fi recalculat pentru dvs. Nu oferim alte modificări mai specifice dincolo de opțiunile din configurator.


11. Am comandat un laptop greșit, îl pot returna? Aș comanda altul.

Da, aveți dreptul de a returna mărfurile cumpărate în termen de 14 zile. Vă vom emite o factură storno și vă vom rambursa banii. Vă rugăm să ne trimiteți mărfurile înapoi cu un protocol de reclamație completat, precizând că piesa cumpărată nu vi se potrivește. Acest lucru este valabil și pentru clienții tip firmă.


12. Aș dori să comand un laptop nou de la dvs., ce modalități de plată îmi puteți oferi?

Puteți plăti în mai multe moduri, numerar la livrare (cu o taxă suplimentară de 5 RON fără TVA), online cu cardul, factură în avans și dacă sunteți un comerciant înregistrat cu o comandă-cadru, puteți plăti prin transfer bancar cu o scadență de 7 zile.


13. Care este prețul pentru transport și când voi primi transport gratuit?

Prețul pentru livrarea la adresa dvs. este de numai 28 RON fără TVA pentru întreaga comandă, accesta este final și include deja prețul pentru ambalare și asigurare standard. Nu plătiți nimic altceva (cu excepția taxei de ramburs la livrare, unde taxa este de 5 RON fără TVA). La comanda de peste 1800 RON fără TVA, transportul este complet gratuit. Mai multe informații găsiți aici.


Reclamații la bunuri și reparații post-garanție
1. La aproximativ jumătate de an de la achiziționare, sistemul de operare de pe laptopul meu, care a fost preinstalat de dvs., a încetat să mai funcționeze. Nu am primit suportul de instalare pentru laptop, cum rezolv problema?

Dacă cumpărați un dispozotiv cu un sistem de operare preinstalat de la noi fără suport de instalare, vă recomandăm să faceți o copie de rezervă a sistemului pe suportul dvs. cât mai curând posibil. Datorită acestei copii de rezervă, veți putea reinstala singur sistemul mai târziu, chiar și după expirarea garanției. Dacă laptopul este încă în garanție, ni-l puteți trimite sau îl puteți aduce pentru reinstalare.


2. Vă trimit o reclamație OptiPlex 9020, cel mai probabil eroarea va fi în memoria RAM. Mai ales vă rog să fiți atenți la hard disk, am date importante acolo.

Dacă știți că, defectul nu se referă la hard disk, îl puteți scoate, lăsați-l în siguranță acasă și trimiteți-ne numai computerul pentru o reclamație fără HDD. Vă recomandăm să faceți o copie de rezervă a datelor atât înainte de a le trimite pentru o reclamație, cât și în mod regulat în timpul utilizării normale. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la confidențialitatea acestora cu noi, nu lucrăm cu datele dvs. în timpul reparațiilor.


3. Îmi reparați calculatorul OptiPlex 7010 pe loc dacă îl aduc la voi în magazin?

Nu suntem capabili să spunem cât timp va dura reparația înainte de a vedea produsul, depinde întotdeauna de problema specifică. Pentru a avea timp să diagnosticăm și să rezolvăm problema, este mai bine să ne trimiteți sau să ne aduceți computerul la noi iar noi vă vom contacta imediat ce problema va fi rezolvată. Cu toate acestea, dacă insistați pe această soluție, puteți aștepta finalizarea reparației. Acest serviciu este gratuit și include o mică gustare în timp ce aștepți.


4. Calculatorul meu OptiPlex 790 nu mai merge, dar nu mai este în garanție. Îl pot trimite pentru reparații?

Da, oferim și servicii post-garanție pentru produsele cumpărate de la noi. În acest caz, vom percepe doar prețul pentru piesa de schimb nu și pentru reparație. Servisul este gratuit.


5. Am cumpărat mai multe calculatoare de la dvs. în ultimii ani, iar unul dintre ele nu mai merge. Îmi puteți spune dacă este încă în garanție?

Fiecare produs achiziționat de la noi are o etichetă argintie VOID cu coduri de bare. Înlăturarea acesteia va anula dreptul la garanție. Pe aceeași etichetă veți găsi și numărul de serie al produsului. Potrivit acesteia, suntem bucuroși să aflăm când au fost cumpărate mărfurile și până când acestea sunt în garanție la noi.


6. Dacă introduc un SSD în laptopul pe care l-am cumpărat de la dvs. acum o lună, voi pierde garanția cu această modificare?

Nu, prin deschiderea unui computer și înlocuirea componentelor nu se anulează garanția noastră. Cu toate acestea, este valabil în continuare că, garanția se aplică numai pentru HW-urile cumpărate de la noi. De exemplu, dacă înlocuiți hard disk-ul vechi cu unul nou pe computer, care încetează să mai funcționeze după un timp, nu vom putea recunoaște această nouă unitate defectă. Dacă, după aceea introduceți în calculator discul original de la noi și acesta nu mai funcționează, atunci reclamația va avea loc fără probleme.


7. Calculatorul achiziționat a încetat să funcționeze. Toată contabilitatea companiei se află în el și trebuie să procesăm salariile. Dacă vă trimitem computerul, când va fi reparat? Nu putem aștepta o lună, așa cum prevede legea!

Da, acest lucru este de înțeles și, prin urmare, garantăm soluționarea tuturor reclamațiilor până a doua zi. Vă puteți baza pe noi.