Cum livrăm marfa

Doprava zboží – Technimax

Transportul în general

Prețul pentru livrarea la adresa dvs. este de numai 28 RON fără TVA pentru întreaga comandă, acesta este final și include deja prețul pentru ambalare și asigurare standard. Nu plătiți nimic în plus.

Dacă doriți ca mărfurile să fie trimise cu plata la livrare, plata integrală va avea loc la livrarea coletului de către curier. În acest caz, veți primi o chitanță de la curier,iar factura o veți regăsi în interiorul coletului, dar și ca fișier PDF în atașamentul e-mailului informativ. Dacă, din anumite motive pierdeți factura, nu ezitați sa ne sunați; vom fi bucuroși să vă trimitem o copie.

În cazul livrărilor pe bucăți, întotdeauna ambalăm cu atenție mărfurile, în cutii noi folosind folii protectoare cu bule, asigurand siguranța produselor. Pe baza chestionarelor completate de clienții noștri fideli, modul nostru de ambalare este evaluat la 10+ și avem evaluări de tipul: „Marfa a fost ambalată foarte atent…”, „…este un ambalaj antiglonț” sau „Nu am văzut de mult timp un pachet atât de atent ambalat!“

Cum puteți afla când primiți mărfurile

După prelucrarea comenzii, a reclamației sau a cererii de livrare a mărfurilor, predăm marfa către transportator și practic în același timp veți primi un mesaj în căsuța de e-mail cu toate informațiile necesare. Dacă ne-ați furnizat un număr de telefon mobil, veți primi și informații de bază sub forma unui SMS. În ziua livrării, transportatorul vă va contacta telefonic și prin SMS pentru a vă oferi o idee aproximativă a timpului în care șoferul vă va livra comanda.

Dacă nu primiți comanda în ziua în care am notificat-o în avans, procedați conform e-mailului de notificare, unde veți găsi numărul coletului și un link de urmărire al acesteia. De asemenea, pentru a afla exact starea livrării, puteți contacta prin telefon compania de curierat GLS la numărul 0269 501 900, unde vi se va solicita awb-ul coletului, iar operatorul vă va furniza informații actuale cu privire la starea livrării.

Serviciul de transport GLS are un interval de timp de 3 ore pentru livrare, astfel că șoferul vă va informa dimineața în ziua livrării la ce interval de trei ore vă puteți aștepta.

Expeditii pe paleți

Dacă comandați o cantitate mai mare de bunuri și doriți să o livrați într-un singur loc, vă vom trimite mărfurile pe un palet. Ambalăm mărfurile împreună și le asigurăm cu elemente de securitate, cum ar fi folia cu bule, folie strech, colțuri de protecție sau bandă. Securitatea și protecția împotriva pagubelor este prioritatea noastră.

Probabil vă spuneți că, această metodă de ambalare trebuie să fie costisitoare și aveți dreptate. Materialul și timpul necesar pentru ambalare este costisitor, dar atenție!

Prețul transportului pe paleți rămâne același ca pentru transportul coletelor, respectiv 28 RON fără TVA pentru întreaga comandă. Paleții și alte materiale de ambalare sunt gratuite și fără avans. Datorită faptului că aceste expedieri mai mari depășesc valoarea de 1800 RON, transportul este complet gratuit pentru client.

Livrări într-un pachet (cutie)

Prețul pentru transport pentru o comandă este de 28 RON fără TVA. Comanda poate conține o cantitate nelimitată de bunuri. Achiziționând mai multe bucăți în același timp, puteți economisi la transport, ceea ce reprezintă un tarif fix pentru întreaga comandă.

La expedierea mărfurilor cu plata la livrare, adăugăm taxa pentru ramburs de 5 RON fără TVA la costul de transport.

La comanda de peste 1800 RON fără TVA, transportul este complet gratuit.

Garanția înlocuirii imediate a bunurilor deteriorate la transport

Chiar dacă încercăm să ambalăm coletele cu mare atenție, așa cum le place clienților noștri să spună – „ambalaj antiglonț“, din când în când marfa poate fi deteriorată mecanic în timpul transportului. Pentru dvs., în calitate de client, acest lucru înseamnă de obicei ca la livrare sa urmați pașii următori: în primul rând, să deschideți și să verificați coletul în prezența curierului; să scrieți un protocol de reclamație; să contactați furnizorul și să soluționați împreună problema. Compania de curierat încearcă, de obicei să nu recunoască creanța și pot exista situații foarte neplăcute în care niciuna dintre părți nu dorește să admită greșeala. Dar cea mai mare problemă poate fi că ați comandat un dispozitiv cu anumiți parametri și la recepție, datorită deteriorării coletului, nu primiți dispozitivul comandat în stare de funcționare și nu primiți nici costurile aferente acestuia înapoi de la curier, acest lucru fiind dăunător afacerii dvs.

Ne-am decis că, vrem să fim de partea clientului și ne-am angajat pentru următoarele.

Dacă ne contactați că ați primit un colet deteriorat de la noi, vă vom trimite imediat în schimb un alt dispozitiv pe cheltuiala noastră, pe care îl veți primi în cel mult trei zile lucrătoare. Vom aranja ca, produsul HW deteriorat să ne fie retunat pe cheltuiala noastră.

Ce înseamnă pentru client această garanție de schimb imediat? Singurul lucru – nu trebuie să vă faceți griji cu privire la daunele produse de transportator. Nu vă va costa nici un leu în plus, nu veți pierde timpul cu reclamații și alte chestiuni administrative. Veți primi produsul comandat în stare bună numai cu o zi mai târziu. Pentru a trimite un dispozitiv de înlocuire în aceeași zi, este necesar să ne contactați până la 15:00, consultați garanția noastră de livrare în trei zile.