Program de fidelizare

Cum funcționează?
Deveniți automat membru al programului de loialitate atunci când plasați o comandă pe www.technimax.ro. Calitatea de membru este gratuită și oferă reduceri și alte beneficii, fără nicio obligație din partea dumneavoastră.
Niveluri de recompense
Recompensele dumneavoastră depind de cifra de afaceri totală din ultimele 12 luni:
- Basic (până la 10.000 de lei fără TVA) – 1 % înapoi din fiecare comandă
- Bronze (peste 10.000 de lei fără TVA) – 1,5 % înapoi + posibilitatea de a plăti prin factură cu scadență de 7 zile (limită 10.000 de lei)
- Nivelurile superioare Silver, Gold, Platinum și Diamond oferă beneficii și mai bune. Dacă cifra de afaceri scade, este posibilă retrogradarea într-o categorie inferioară.
Cum se utilizează recompensele?
- Creditul poate fi utilizat ca reducere în coș, dacă aveți minimum 60 de lei.
- Pentru sume de peste 600 de lei, este posibilă o plată individuală.
- Recompensele nu expiră în timp – rămân în contul dumneavoastră fără limită de timp.
---
Termenii și condițiile programului de fidelitate
Aceste condiții se aplică exclusiv programului de fidelitate al magazinului electronic al Technimax s.r.o. operate pe site-ul www.technimax.ro (denumit în continuare „programul de fidelitate”).
Operatorul programului de fidelitate este Technimax s.r.o. cu sediul social la U Splavu 642, 78813 Rapotín, Cehia, număr de identificare: 26816903, înregistrată în registrul comerțului ținut la Tribunalul Regional din Ostrava, secția C, dosar 26636 (denumit în continuare „operator”).
Abonarea la programul de fidelitate
Orice client care finalizează o comandă în e-shop-ul de pe site-ul www.technimax.ro devine membru al programului de fidelitate. Abonamentul la programul de fidelitate este gratuit și nu impune nicio cerință suplimentară clientului, ci aduce în schimb beneficii și recompense.
Aderarea la programul de fidelitate nu poate fi revendicată și toate beneficiile și recompensele sunt în întregime de competența operatorului, care are dreptul să le modifice sau să le anuleze în orice moment. În cazul utilizării greșite a mecanismelor programului de fidelizare de către client, operatorul are dreptul de a nu oferi beneficiile și recompensele prezentate.
Nivelurile programului de loialitate
Membrii programului de fidelitate sunt împărțiți în categorii în funcție de cifra de afaceri pe care o au cu operatorul din ultimele 12 luni. În prima categorie, denumită Basic, sunt clienți cu o cifră de afaceri de până la 10.000 de lei fără TVA, care vor primi o recompensă de 1% din suma facturată fără TVA la fiecare achiziție prin intermediul e-shop-ului operatorului. La atingerea unei cifre de afaceri de peste 10.000 de lei fără TVA în ultimele 12 luni, clientul va trece la o categorie superioară numită Bronz, unde va primi deja o recompensă de 1,5% și va avea și opțiunea de a plăti pe o factură cu un scadenta de 7 zile cu un credit de 10.000 lei, deci pot fi datorate bunuri si servicii in valoare de maxim 10.000 lei fara TVA. Într-un sens similar, datorită cifrei de afaceri mai mari, clientul trece la categorii superioare și obține recompense mai mari. De asemenea, un client poate intra într-o categorie inferioară dacă cifra de afaceri din ultimele 12 luni a scăzut. În timp ce cifra de afaceri pentru promovarea în categorii superioare se calculează din toate facturile plătite, recompensa se adaugă în contul de fidelitate doar pentru comenzile trimise prin intermediul magazinului electronic al operatorului.
Retragere dintr-un cont de fidelitate
Recompensa financiară din contul de fidelitate poate fi folosită numai atunci când s-au acumulat 60 de lei sau mai mult pe acesta. Suma poate fi apoi aplicată în prima etapă a coșului ca reducere la comandă. De la o valoare de 600 Lei, clientul poate conveni individual cu operatorul să plătească recompensa în alt mod. Fondurile din contul de fidelitate se acumulează fără limită de timp, adică nu vor fi pierdute, de exemplu, la 12 luni după ce au fost extrase.
Dispoziții generale
Recompensele și beneficiile care decurg din programul de fidelitate nu pot fi aplicate, iar operatorul își rezervă dreptul în cazuri speciale de a refuza premiul sau cererea lor fără a oferi un motiv. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica condițiile programului de fidelitate, de a ajusta valoarea recompenselor, categorii și altele. În alte chestiuni, condițiile programului de fidelitate sunt supuse condițiilor generale de afaceri ale operatorului.
Acești termeni și condiții ai programului de fidelitate intră în vigoare la 15 aprilie 2024.