Istoria noastră

Deși suntem pe piață din 1997, pretindem că suntem o companie tânără și în creștere rapidă. Echipa noastră este formată în principal din persoane tinere, a căror vârstă medie este în jur de 25 de ani. Pe măsură ce îmbătrânim treptat, ne consolidăm echipa în principal cu absolvenți din școli cu o încredere sănătoasă în sine.

Păstrând o echipă tânără și proaspătă, putem oricând să inventăm lucruri noi și să continuăm să avansăm. Nu dorim să ne mulțumim cu proceduri bine stabilite și să așteptăm ce se va întâmpla. Vrem să contribuim la formarea viitorul și să schimbăm piața cu calculatoare refurbished.

Perioada 1997–1998

S-a scris anul 1997, fondatorul companiei a cumpărat și a revândut imediat primul ansamblu de calculator „montat” cu un monitor alb-negru, dar în loc de profitul dorit, această „afacere” s-a încheiat cu o pierdere. Dar nu s-a lăsat descurajat, iar după câteva luni, au urmat alte afaceri, dar de data aceasta, de succes. Cumpărăturile nu mai erau limitate la o singură bucată. La acea vreme, erau la modă calculatoarele cu procesoare Intel 286, 386 iar „monitoarele în culori” erau doar un vis. Piața cu laptopuri folosite practic nu exista iar tehnologia refurbished pur și simplu „nu a fost”. Cu toate acestea, el a reușit să obțină rezultate foarte bune la acea vreme, în principal datorită vânzării de echipamente aruncate de la PVT-urile de atunci, unde au fost ascunse o serie de comori neprețuite sub formă de imprimante cu matrice punct. Cererea a fost uriașă, iar cozile clienților din fața apartamentului privat nu se scurtau. Odată cu succesul din ce în ce mai mare, nevoia de spațiu a crescut și astfel lucrurile de utilizare zilnică au trebuit să se dea deoparte și a început să se formeze un depozit improvizat. Balconul apartamentului s-a umplut cu suporturile monitoarelor CRT, etajul superior al patului supraetajat a servit perfect ca raft pentru monitoare. Camera și dormitorul s-au transformat într-un depozit de calculatoare, iar livingul cu o masă de sticlă s-a transformat într-un magazin și un showroom improvizat.

Perioada 1999 – 2002

Furnizorii din Republica Cehă nu au reușit să facă față cerințelor, astfel că fondatorul și-a propus să caute bunuri interesante în străinătate. O serie de călătorii mai mult haotice pe teritoriul actualei UE, pe care le-a parcurs ca un om de afaceri fără experiență, la început păreau lipsite de sens. Cu toate acestea, în scurt timp a reușit să încheie primul contract cu un partener german. Imaturitatea și lipsa de experiență au fost evidente la prima vedere și, prin urmare, viitorul CEO al companiei a trebuit să depășească neîncrederea uriașă a partenerilor de afaceri străini. Comerțul exterior a decolat treptat cu viteză maximă. Întregul sistem de tranzacționare din acea vreme, sau mai degrabă „nici un sistem”, pare comic din perspectiva de astăzi, dar în trecut lucrurile așa au funcționat, pur și simplu.

Anul 2003

Un pas mare, dar inevitabil, a fost închirierea a aproximativ 120 de metri pătrați de depozit în condiții precare și înființarea companiei (s.r.l.). Era momentul potrivit pentru a te angaja în afaceri. A venit momentul să angajeze primul angajat și să închirieze un alt depozit și un birou.

Perioada 2004 – 2009

O perioadă de dobândire a experienței, construirea relațiilor, consolidarea cash-flow și obținerea de know-how, pe care am decis să le transmitem și clienților noștri. A fost un început excelent în marea lume a afacerilor.

Anul 2010

În acest an a început să se formeze o nouă echipă de oameni entuziaști, realizând un nucleu sănătos al companiei. Împreună am început să construim un nou sistem informațional. De asemenea, a fost creat un magazin online complet nou cu funcții de utilizator de bază. La acea vreme am fost o companie foarte mică pe care nimeni din domeniul nostru nu o știa.

Anul 2011

Am început să conectăm sistemul informațional nou pus în funcțiune la asistența pentru clienți și am început să oferim servicii cu adevărat de înaltă calitate. La o scară mai mare, am lansat un serviciu de vânzări pe bază de comision pentru vânzările dealerilor.

Anul 2012

Acest an a fost un moment de cotitură în întreaga istorie a companiei. Am schimbat strategia companiei și doar clientul a devenit principalul obiectiv al eforturilor noastre. Din acel moment, cifra de afaceri a companiei a început să crească dinamic.

Am consolidat suportul pentru vânzări la nivel de afaceri, care a fost ajutat cel mai mult de noile ieșiri de date XML, cataloagele PDF, listele de prețuri și pliantele generate automat. Toate au fost adaptate parametric pentru vânzările dealerilor.

Anul 2013

Cererile au crescut și spațiile noastre de lucru nu au moi fost suficient de mari. Echipa s-a extins cu alți membri și ne-am trezit la o altă răscruce. Rezultatul logic a fost că, în aprilie 2013 ne-am mutat în alte spații comerciale, perioadă destul de agitată, dar care ne-a dezlegat mâinile și a deschis noi posibilități. Am avut la dispoziție un spațiu de lucru de aproximativ 1000 m2 cu propria parcare. Numărul de angajați a crescut la 10, iar actualul CEO s-a retras din conducere.

Anul 2014

Anul acesta a fost un simbol al expansiunii în străinătate. Investiții semnificative în construirea unui sistem de vânzări în Slovacia ne-au arătat noi oportunități și ne-au ajutat să descoperim modalități complet noi de a ajuta cu adevărat clienții.

Ne-am extins portofoliul de servicii prin închirierea de echipamente informatice refurbished, care sunt întotdeauna de mare interes, mai ales în momentul alegerilor.

Oamenii din segmentul tehnologiei refurbished ne-au înregistrat deja și au început să ne ia în serios. Am devenit un jucător puternic care dorește să participe la crearea unei piețe pentru calculatoare refurbished.

Anul 2015

Am dezvoltat un software complet nou pentru testarea computerelor, laptopurilor și bateriilor, pentru a crește capacitatea și a oferi clienților produse testate și mai amănunțit. Datorită noului sistem de pregătire a mărfurilor pentru vânzare, am reușit să reducem semnificativ procentul de reclamații și expedieri incorecte.

Datorită eforturilor mari în negocierile cu partenerii străini, am reușit să extindem în mod semnificativ portofoliul nostru de furnizori de încredere de echipamente refurbished. De acum, suntem în măsură să oferim clienților o gamă cu adevărat completă de tehnologie Dell refurbished, practic non-stop, fără oprire. În acest micro segment, devenim numărul unu pe piața din Cehia.

Începând cu acest an, ne-am angajat să contribuim în mod regulat la proiectele de beneficii publice selectate pentru a ajuta acolo unde este cu adevărat nevoie. Vrem să împărtășim succesul nostru cu alții. Am fost primii care au susținut organizația non-profit Šance Olomouc ops, cu suma de 17.200 RON, care a avut ca scop sprijinirea copiilor bolnavi de cancer de lungă durată.

Anul 2016

Am lansat în lume garanții complet noi, care să le ofere clienților un semnal că, se pot baza pe noi. Comenzile înregistrate înainte de ora 15:00, sunt livrate în trei zile, reclamațiile sunt soluționate în 5 zile, informațiile pentru clienți sunt disponibile în orice moment prin linia telefonică și înlocuim livrările deteriorate automat și, practic aproape imediat.

Am adăugat o serie de funcții excelente în magazinul electronic, cum ar fi un blog plin de informații sau filtrare avansată a produselor conectate la un configurator cu o mulțime de posibilități de selectare.

Anul 2017

Această perioadă a devenit o perioadă de căutare a soluțiilor potrivite. Am reușit să ajustăm sistemul de calitate al produselor și astfel să asigurăm oferta mărfurilor exclusiv în calitate A, astfel încât clientul să nu fie nevoit să se limiteze la filtrare în funcție de calitate. Noul sistem ne costă multă energie și bani, dar clienții apreciază calitatea. Unele calculatoare și laptopuri sunt chiar revopsite și le schimbăm ecranele cu altele noi.

Am pregătit funcții noi pentru partenerii din programul pentru dealeri, precum rezervări, cataloage, pliante, lichidare stoc și multe altele.

În acest an am pregătit și o mulțime de conținut interesant din domeniul tehnologiei refurbished pentru vizitatorii site-ului nostru web. Vrem să ne împărtășim cunoștințele, motiv pentru care întreaga noastră echipă s-a implicat recent în crearea de conținut.

Am subliniat obsesia noastră pentru satisfacția clienților prin consolidarea echipei noastre de asistență pentru clienți și prelungirea garanției la mai mult de 4 ani.

Anul 2018

Anul 2018 a fost marcat de un boom economic, care a dus la creșterea încrederii în sine nu numai a companiilor, ci și a gospodăriilor. Această predispoziție a dus la o scădere a precauției în gestionarea fondurilor financiare, iar companiile și gospodăriile au cheltuit în mare și au preferat să cumpere echipamente noi. Tehnologia refurbished s-a retras în izolare. Am reușit să compensăm acest handicap prin creșterea eficienței operaționale și căutarea de economii. Rezultatul a fost o stagnare a cifrei de afaceri față de anul 2017. Este prima dată din 2010 când cifra de afaceri nu a crescut cu zeci de procente. În total, însă, această perioadă poate fi evaluată pozitiv, deoarece ponderea comapniei Technimax a crescut ușor pe piața tehnologiei refurbished.

Deși volumul cifrei de afaceri a stagnat față de 2017, EBITDA, adică profitul înainte de compensarea dobânzii, impozitelor și amortizării au crescut. Aceasta este o dovadă a muncii noastre oneste. Nu suntem doar o companie obișnuită care cumpără și vinde. Devenim o companie tehnologică cu un puternic know-how, pe care îl transformăm în servicii de top. Clienții sunt bucuroși să plătească în plus pentru acest standard ridicat.

În iunie, ne-am mutat în spații de lucru noi, care sunt deja proprietatea companiei și, prin urmare, ne putem concentra pe deplin la construirea companiei, adică îmbunătățirea proceselor interne ale companiei, ceea ce ar trebui să conducă la o calitate și mai ridicată a bunurilor și serviciilor livrate, chiar și livrarea mai rapidă, servis și un suport pentru clienți mai de calitate. Am reușit să ne mutăm într-un singur weekend și, prin urmare, nu a existat nici cea mai mică întrerupere în furnizarea de bunuri și servicii. Acest lucru ne-a costat multă energie și putere, dar pentru că vrem să fim un partener de încredere al clienților noștri, am lucrat cu onestitate.

În septembrie, am sărbătorit 15 ani de prezență a companiei Technimax pe piață.

Întrebările care se repetă constant cu privire la calitățile A, A-, B + etc., le-am rezolvat cu o singură calitate posibilă, și anume A+ (deja în 2017). Pentru ca clientul să aibă certitudinea completă în ce privește calitatea mărfurilor comandate și că nu cumpără „mâța-n sac”, am definit cu exactitate garanțiile de calitate pentru toate tipurile de echipamente livrate. Acest set de documente ne angajează cu privire la proprietățile de calitate absolut precise pe care trebuie să le îndeplinească fiecare piesă livrată. Acest nou angajament a redus returnarea sub 1% (câte mărfuri ne sunt returnate de la clienți). Mai simplu spus, doar unul din o sută de clienți ne returneză mărfurile (includem aici și cazurile în care mărfurile sunt în ordine, numai clientul alege un dispozitiv nepotrivit pentru utilizarea dată).

HDD-urile pe plăci de bază sunt partea cea mai defectuoasă a calculatoarelor și a laptopurilor. Ca parte a inspecției mărfurilor, am lansat și o testare detaliată a hard-diskurilor, ceea ce duce la eliminarea unor discuri care par a fi în ordine, dar durata de utilizare a acestora depășește limitele permise și le înlocuim cu altele noi ca măsură de precauție. Scopul acestui proiect a fost de a reduce reclamațiile la hard disk-uri, ceea ce am și reușit. Numărul de reclamații la hard disk-uri a scăzut cu peste 38% de la an la an.

Pentru a crește satisfacția clienților, am lansat procedura de reclamații online. Trebuie doar să vă conectați pe site și să completați numărul de serie. Sistemul îi arată clientului configurația la momentul vânzării, prețul și valabilitatea garanției. Prin completarea descrierii defectului, se poate face o reclamație în câteva secunde. Nu există o listă complicată cu formulare pe hârtie.

La sfârșitul anului, am lansat în Termenii și condițiile noastre un serviciu de „soluționare a reclamațiilor“ până a doua zi, un serviciu fără precedent, pe care l-am introdus ca singurii din domeniul nostru. Suntem siguri că, concurența ne va copia, dar ne place să mișcăm piața înainte și să schimbăm lumea în bine. De aceea, invităm și alți furnizori de echipamente refurbished să ni se alăture cu acest serviciu.

Rezultatele economice bune ne permit să ne păstrăm promisiunea și să oferim 2% din profituri proiectelor non-profit care ajută acolo unde este nevoie.

Evaluăm anul 2018 ca fiind foarte benefic. După cum se spune, „Niciun copac nu poate crește până la cer” și noi am învățat o mulțime de lucruri bune. Acum suntem mai deștepți, mai puternici și gata să facem față altor provocări.

Anul 2019

Această perioadă a fost o mare provocare pentru Technimax. Lupta pentru client s-a intensificat și o serie de companii au adus pe piață mărfuri mai ieftine. Acest lucru ne-a obligat să căutăm economii și să găsim noi modalități de a ne face munca mai eficient. Am reușit. Am redus costurile, în timp ce calitatea bunurilor și a serviciilor nu a avut de suferit. Pe portalul heureka.cz, am înregistrat un rating excelent de 100%.

În domeniul logisticii, pe baza solicitării clienților am înlocuit bulele nepractice cu pungi speciale, care pot fi ușor eliminate după despachetarea mărfurilor. Ne-a luat mai mult de jumătate de an să dezvoltăm această soluție, dar acum folosim pungi cu adevărat sigure, care sunt mai ecologice și protejează și mai bine produsele ambalate în timpul transportului.

Reclamațiile rămân și în continuare cea mai puțin populară activitate. Am redus timpul mediu de procesare al acestora de la 1,3 zile la 1,2 zile. Acest rezultat este foarte bun dacă ne dăm seama că, în acest calcul au fost incluse și zilele libere. Pe scurt, garanția de soluționare a reclamației până a doua zi a fost deja oferită și în 2019. Suntem mândri de aceasta. Ne așteptam ca alte companii concurente să ne urmeze, dar probabil că nimeni nu lucrează cu un asemenea angajament ca noi. Păcat.

Pe baza garanției noastre de livrare în trei zile lucrătoare, în Cehia livrare a doua zi, băieții noștri de la magazin au reușit să obțină rezultate foarte bune chiar și atunci când prelucrează comenzile. În mai 2019, un portal independent din Cehia ne-a oferit o rată medie de livrare de 1,5 zile pe baza recenziilor utilizatorilor. Acesta este un rezultat excelent, mai ales dacă ne dăm seama că, în această perioadă sunt incluse și zilele libere. În domeniul nostru am fost din nou cei mai rapizi.

Din aprilie 2019 până la sfârșitul anului, echipa noastră de dezvoltare s-a dedicat cu sârguință la implementarea de noi tehnologii cu o valoare totală care depășește 350 000 RON, care a avut ca scop să asigure la toate laptopurile tastaturi cu caractere romana, chiar și pentru variantele iluminate. Așteptăm cu nerăbdare sfârșitul autocolantelor nepractice, care au împiedicat iluminarea unor butoane când lumina de fundal a fost aprinsă. Sute de ore de muncă ne-au apropiat mai mult de obiectivul nostru. Adică o tastatură cehă completă așa cum este la laptopurile noi. Desigur, pentru clienții din Slovacia, Ungaria și România dezvoltăm seturi de caractere adecvate.

Apreciem favoarea dvs. Banii pe care ni-i permiteți să-i câștigăm prin achizițiile dvs. se întorc înapoi în dezvoltarea companiei, în lucruri care vă vor aduce, vouă clienților noștri, un plus de confort și valoare adăugată. Acesta este și motivul pentru care nu regretăm investițiile atât de mari. Noi suntem aici pentru dvs.

Dar mijloacele financiare pe care ni le-ați încredințat achiziționând bunuri de la noi au fost investite și altfel, nu numai în dezvoltarea companiei. În ultimele 12 luni, am împărțit un total de 23 000 RON. Ajutorul nostru a fost direcționat către achiziționarea de echipamente medicale și furnizarea de proceduri medicale pentru copii bolnavi. De asemenea, am susținut în mod semnificativ cultura și dezvoltarea activităților extra țcolare pentru tineri în regiunea noastră. Ne bucurăm că putem ajuta și păstra promisiunea pe care am făcut-o clienților noștri în urmă cu ani de zile, adică să împărțim o anumită parte a profitului cu cineva care are nevoie și merită ajutorul nostru.

În domeniul comerțului, ne-am concentrat eforturile pe extinderea în străinătate. În Slovacia, am reușit să creștem vânzările aproape de două ori. În Ungaria, unde am început vânzările deabia în a doua jumătate a anului 2019, nu am atins obiectivele de afaceri stabilite, dar dealerii noștri au efectuat o serie de tranzacții, iar la sfârșitul lui 2019 am putut spune cu îndrăzneală că, modelul nostru de afaceri este pregătit pentru clienții maghiari. Deși investiția totală în extindere a depășit 180 000 RON, la 31 decembrie 2019 am putut afirma că, funcționarea noastră este echilibrată și tranzacțiile străine nu sunt în pierdere.

Acum așteptăm cu nerăbdare ce se va întâmpla și sperăm să putem intra în altă țară anul acesta. Unde? Lăsați-ne să vă surprindem. Veți afla foarte curând.

Anul 2020

După cum ştim cu toţii, anul 2020 a fost specific din cauza pandemiei virusului Covid-19. Toți am simțit personal efectele pandemiei, dar nici compania noastră în ansamblu nu a fost ocolită. Situația a fost greu de prevăzut, cererea de la clienții firmei s-a schimbat dinamic datorită lucrului de acasă, apoi a urmat cererea de notebook-uri din cauza învățământului la distanță. Sezonalitatea anuală normală a încetat să se mai aplice și am asistat la fluctuații uriașe, pe care a trebuit să le soluţionăm operativ. Nu am reușit întotdeauna să facem față cererii, dar asta ne-a condus la un regim și o analiză mai strictă a achizițiilor, ceea ce considerăm că va fi benefic în viitor.

Încă din anul 2017 am scris un blog despre modul în care dezinfectăm tastatura laptopului. Așadar, în perioada covidului nu aveam nevoie decât de o mică extindere a proceselor deja stabilite pentru a asigura protecția maximă a sănătății dumneavoastră. Datorită măsurilor stricte de igienă, am putut funcționa normal pe tot parcursul anului fără ca întreaga companie să fie închisă din cauza carantinei sau a lipsei de angajați sănătoși.

La începutul anului am reușit să lansăm un site web corespunzător, care arată și funcționează mai bine. Au fost o mulțime de dificultăţi, dar cu ajutorul unor designeri grafici, codificatori și programatori externi, munca a avut succes. Cu toate acestea, implementarea site-ului web nu a pus capăt lucrărilor, mai este loc de îmbunătățiri și ameliorări. Dar este important ca site-ul web să fie bine folosit, intuitiv și funcțional chiar și pe dispozitivele mobile. În comparație cu versiunea anterioară a site-ului, s-au înregistrat progrese considerabile în toate acestea.

Anul acesta am intrat deja pe o altă piață, cea din România, cu mai multă îndrăzneală. Am folosit experiența acumulată din Ungaria, datorită căreia lansarea proiectului RO a putut avea loc mai rapid și mai comod. Dar asta nu înseamnă că nu a cerut o mare parte din timpul și efortul nostru. Proiectul este încă într-un stadiu incipient, dar se maturizează încet și credem că va da roade în curând.

Anul trecut v-am informat despre dezvoltarea tehnologiei, datorită căreia putem oferi tastaturi de laptop complet românești fără stickere, inclusiv variante cu iluminare din spate. Anul acesta am adus tehnologia în faza de producţie şi din iulie v-am garantat că fiecare laptop achiziţionat de la noi va avea o tastatură pur românească fără stickere. Suntem capabili să oferim tastaturi complet localizate, inclusiv iluminare din spate, pe toate celelalte piețe, adică CZ, SK, HU și RO. Soluția a necesitat o investiție de peste 400.000 Lei, dar credem că beneficiile pentru dvs. sunt atât de mari încât a meritat.

Chiar și în 2020 ne-am îndeplinit angajamentul de a contribui cu o parte din profit la organizație de caritate. Din cauza covid-ului, în aprilie anul acesta am cumpărat și distribuit aparate respiratorii cehe de calitate în valoare de peste 20.000 lei. Le-am donat echipamente de protecție medicilor pediatri, medicilor generaliști, vârstnicilor, dar și familiilor cu copii grav bolnavi, pe care le-am susținut financiar în ultimii ani. Vă mulțumim că ne ajutați acolo unde avem nevoie.

Anul 2021

Încă din ianuarie 2021 am lansat posibilitatea de a livra un transport către punctul de colectare GLS ParcelShop pentru piețele CZ și SK. Solicitarea implementării acestui serviciu a fost rezultatul sugestiilor și comentariior dumneavoastră, lucru care ne bucură foarte mult. Datorită feedback-ului dumneavoastră, ne putem perfecţiona și oferi noi oportunități la care altfel nu ne-am fi gândit sau pe care nu le-am considera importante. Lansarea GLS ParcelShop demonstrează că sugestiile dvs. de îmbunătățire nu rămân fără răspuns.

Pentru poziţia noastră pe pieţele externe, anul acesta a fost o uşoară creştere. Zeci de comenzi străine nu vin zilnic la noi, dar observăm o creștere stabilă. Unele proiecte de promovare a vânzărilor au eșuat, dar fără testare și investiții. În total, comenzile externe reprezintă deja un procent semnificativ din cifra de afaceri, ceea ce a contribuit la compensarea cel puțin parțială a cererii reduse la nivel global.

Probabil că nu veți fi surprinși că transportatorii nu tratează întotdeauna pachetele așa cum ne-am dori. Suntem deja cunoscuți pentru ambalajul nostru extra durabil în pungi gonflabile și este grozav că clienții de la Eureka ne laudă adesea pentru acest lucru. Cu toate acestea, am primit plângeri cu privire la plăcile frontale îndoite la servere. Serverele sunt masive și grele, iar dacă transportorul înclină pachetul într-o direcție greșită, evident că nicio cantitate de umplutură de aer nu va împiedica o parte a panoului frontal să se îndoaie sub greutatea serverului. De aceea am pregătit cutii speciale pentru servere și umpluturi pe măsură, care previn deja efectiv deteriorarea în timpul transportului.

Pe parcursul anului, este posibil să fi întâmpinat probleme semnificative cu viteza site-ului nostru. Problema a fost cauzată de o combinație de factori pe care a trebuit să-i descifrăm și să îi analizăm treptat. Am reușit să rezolvăm problema în ultimul trimestru și acum puteți face cumpărături destul de convenabil rapid. Lucrăm constant pentru a optimiza în continuare site-ul, deoarece există încă numeroase elemente de îmbunătățit.

De asemenea, am îmbunătățit și ajustat software-ul nostru unic pentru a controla calitatea mărfurilor. Acestea sunt modificări treptate destul de minore pe care clientul nu le observă, dar în final sunt de mare importanță. Datorită software-ului rapid și optimizat, reușim să stocăm mai rapid mărfuri noi și să păstrăm o evidență mai precisă a fiecărei piese, ceea ce înseamnă că bunurile vă sunt disponibile mai devreme și vă putem oferi informații mai detaliate atunci când ne puneți întrebări.

Anul acesta am depus mult efort la servicii, prin aceasta livrându-vă mărfurile în calitate garantată A+. Din ce în ce mai multe laptopuri, dar mai nou și computere, reușim să găsim doar la o calitate insuficientă și de aceea este necesar ca aparatele să sufere mai multe intervenții de servicii înainte de a fi puse în vânzare. Desigur că acestea costă timp și bani. Prin urmare, am revizuit procedurile pentru a asigura aceeași calitate sau mai mare la un cost mai mic. Chiar și o mică economie la bucată va aduce sume semnificative pentru un volum mare de mărfuri, ceea ce poate reduce apoi prețul mărfurilor pentru a menține competitivitatea prețurilor chiar și cu o calitate superioară a produsului.

Nici în anul 2021 nu am uitat să-i ajutăm pe cei nevoiași. Am distribuit suma de 27.480 Lei între proiecte și oameni pe care oamenii din compania noastră îi cunosc personal și pentru care știm că acest cadou va fi folosit pentru nevoi reale specifice. Vă mulțumim încă o dată, mulţumirile noastre vi se cuvin dumneavoastră, clienților noștri, care reveniți la noi în mod repetat.

Și mai departe?

Lăsați-vă surprinși, mai avem în plan multe de făcut :)

istoricul companiei – grafic