Ombudsman – Apărător al drepturilor clienților

De ce a fost nevoie de un Ombudsman al nostru de firmă

Deși clienții noștri sunt în principal companii, suntem conștienți că, și în cadrul acestora lucrează oameni. Deoarece misiunea noastră este să ajutăm oamenii din întreprinderile mici și mijlocii și dorim să ne desfășurăm activitățile zilnice rapid și eficient, continuăm să ne întrebăm ce credeți despre munca noastră.

Dacă sunteți mulțumit și doriți să ne exprimați aprecierea sau, dimpotrivă, ideile și așteptările dvs. nu au fost îndeplinite, contactați-ne. Apreciem feedback-ul dvs., motiv pentru care v-am pregătit serviciul Ombudsman – apărător al drepturilor clientului. Un formular scurt, care vă va lua doar câteva secunde, nu numai că vă poate ajuta să vă rezolvați problema, ci și să îmbunătățiți serviciile noastre și să ajutați alți clienți.

Dacă ați fost mulțumiți de noi, nu vă fie teamă să vă exprimați aprecierea.

Când să contactez Ombudsmanul

Dacă aveți nevoie să rezolvați orice problemă, contactați asistența noastră pentru clienți prin telefon la 0316 301 481 sau prin email la info@technimax.ro. Dacă solicitarea dvs. nu este soluționată spre satisfacția dvs. deplină, este timpul să scrieți Ombudsmanului nostru.

PLÂNGERE

Nu sunt mulțumit de soluționarea problemei care mi-a fost oferită (livrare de mărfuri, reclamații, asistență tehnică etc.)

APRECIERE

Vreau să îmi exprim aprecierea față de serviciile sau abordarea din partea companiei sau a angajatului

SUGESTIE DE ÎMBUNĂTĂȚIRE

Vreau să ajut alți clienți și am o sugestie pentru îmbunătățirea magazinului electronic, livrarea de bunuri, canalele de comunicare etc.