Cum să împachetați în mod corespunzător mărfurile pentru reclamații

Cum să împachetați în mod corespunzător mărfurile pentru reclamații

Atunci când trimiteți echipamente computerizate pentru o reclamație, este bine să respectați câteva reguli de bază pentru a vă asigura că aparatul ajunge la noi în ordine fără a fi deteriorat. Cu siguranță înțelegeți că, dacă ne trimiteți un computer la care trebuie înlocuită sursa de alimentare, dar acesta va fi ambalat în mod necorespunzător, iar transportatorul îl lovește pe drum, îndoaie plăcile și rupe placa frontală, atunci doar înlocuirea sursei de alimentare nu vă va satisface, deoarece nu veți mai dori un astfel de computer. Pe noi, înlocuirea carcasei ne costă o altă cheltuială considerabilă. Ambalarea corectă a dispozitivului este cea mai bună soluție pentru toată lumea – de aceea și noi folosim așa ambalaje cum le cunoașteți din loturile livrate.

Metoda de ambalare corespunzătoare

Metoda de ambalare corespunzătoare

Principii de ambalare corespunzătoare

Dacă este posibil, împachetați dispozitivul așa cum l-ați primit. Dacă nu mai aveți cutia și umplutura inițială, trebuie să urmați următoarele principii:

  1. Dimensiuni – cutia trebuie să fie atât de spațioasă încât produsul să se încadreze complet în ea și să mai rămână loc pentru umplutură. Odată închise, toate părțile cutiei trebuie să fie drepte, nu bombate sau scufundate.
  2. Umplutura – spațiul liber dintre produs și ambalaj trebuie să fie umplut cu un material moale, cum ar fi folia cu bule, umplutură cu spumă, perne de aer etc.
  3. Capacitatea de încărcare – cutia trebuie să fie suficient de puternică pentru ca produsul să nu cadă din ea. Un carton subțire nu trebuie să țină un dispozitv tower T7600 și acesta ar putea rupe cutia ușor. Transportatorii recomandă de asemenea ca pachetul să fie capabil să poarte de cinci ori greutatea sa, deoarece coletele sunt adesea stivuite unul peste altul în timpul transportului.
  4. Întoarcere – în timpul ambalării este necesar să se țină cont de faptul că pachetul poate fi întors pe o parte sa sau cu susul în jos în timpul transportului. Cutia trebuie să fie suficient de bine fixată (închisă) pentru a nu se deschide nici la manipulare.
  5. Marcaj – când folosiți în mod repetat aceleași cutii, nu uitați să îndepărtați toate etichetele și marcajele de transport vechi pentru a evita confuziile atunci când aceasta trece prin depozit.
  6. Tipul de marfă – fiecare produs trebuie să fie ambalat în funcție de proprietățile sale. Calculatoarele și laptopurile din seria superioară la care suntem specializați au un șasiu solid din aluminiu și aliaje de magneziu, dar dacă trimiteți un monitor LCD, trebuie să protejați în mod adecvat panoul ecranului nu numai de zgârieturi, ci și de lovituri. Prin urmare, vă rugăm să luați în considerare tipul de mărfă la ambalare.

După ambalare, vă rugăm să trimiteți pachetul la adresa unității noastre:
Technimax s.r.o., U Splavu 642, 78813 Rapotín, Republica Cehă

Exemplu de ambalare necorespunzătoare

De exemplu, putem menționa o livrare care ne-a venit pentru o reclamație. Cutia a fost solidă, spațiul liber a fost umplut cu material, … Cu toate acestea, dispozitivul în sine nu era învelit în nimic, ci doar a fost pus în cutie. Dar, în colț, cutia a fost prinsă cu clipsuri metalice, și tocmai acestea au apăsat tare pe partea de sus a dispozitivului. Poate că transportatorul a întors coletul în sus și a pus mai multe pachete pe el, nu știm. Dar ceea ce știm este starea în care computerul a venit – pe partea de sus abraziuni de la clipsuri și tabla metalică presată. Dacă întregul dispozitiv era învelit în folie cu bule, nu trebuia să se întâmple aceasta.

Ambalaj necorespunzător

Ambalaj necorespunzător

Vă rugăm să respectați principiile de mai sus la ambalarea expedierilor efectuate. Vă veți ajuta pe voi înșivă dar și pe noi. Dacă aveți întrebări despre ambalarea coletelor sau reclamații în general, nu ezitați să ne contactați. Vom fi bucuroși să vă clarificăm totul și să vă ajutăm.

Citiți procedura noastră de reclamații