Avem propriul nostru depozit, unde fotografiem produsele noastre, le facem service-ul, le testăm și le ambalăm. De asemenea, puteți vedea și fizic la noi toate produsele listate.
Livrarea către dvs. prin compania de transport GLS vineri 8.11.2024 la comenzi de până la 15:00
Împreună cu achiziționarea de la noi, veți obține un serviciu care este de neegalat în lumea tehnologiei computerizate recondiționate și poate fi comparat și cu serviciile producătorilor de top ai noilor tehnologii computerizate.
Vă garantăm soluționarea reclamației la mărfurile care sunt în garanție, cel târziu în următoarea zi lucrătoare de la primirea reclamației, pentru toate produsele pe care le cumpărați de la noi. Nu plătiți nimic în plus pentru acest serviciu la noi, acesta este deja inclus în prețul mărfurilor.
Nu puteți înțelege de ce cineva promite că va începe să lucreze la solicitarea dvs. în ziua următoare sau în termen de cinci zile? Pentru dvs. este important să știți când problema dvs. va fi rezolvată, nu când furnizorul va începe să se ocupe de ea! Înțelegem acest lucru în același mod, motiv pentru care garanția noastră acoperă soluționarea completă a reclamației dvs. și nu doar începutul soluționării acesteia. Vrem să vă rezolvăm problemele, nu doar să ne ascundem în spatele unor Termeni și condiții scrise inteligent. De aceea, vă garantăm lucruri importante.
Producătorul acoperă gama mai înaltă de produse Dell noi, cu un tip similar de garanție, NBD, adică Next Business Day, dar îl condiționează cu disponibilitatea unei piese de schimb anume. Prin urmare, dacă producătorul nu are o piesă de schimb disponibilă, trebuie să așteptați în continuare la soluționarea reclamației. Nu dorim să vă împovărăm cu grijile noastre ci vă garantăm pur și simplu soluționarea reclamației.
Garanția de soluționare a reclamației până a doua zi este valabilă numai la locul locației vânzătorului (Technimax, U Splavu 642, 78813 Rapotín, Republica Cehă), nu la fața locului (la client).
Marfa în trei zile la client
Pentru comenzile prin e-shop, trimise în zilele lucrătoare înainte de ora 15:00, vă garantăm livrarea în trei zile lucrătoare, dacă alegeți serviciul de transport GLS. Dacă plasați comanda după ora 15:00, vom livra mărfurile în termen de patru zile lucrătoare. Astfel veți avea siguranța când primiți mărfurile. Fără fraze de genul „Expediem cât mai curând posibil” sau „Majoritatea comenzilor sunt prelucrate în aceeași zi”.
Pur și simplu pe noi vă puteți bizui. Pentru o claritate mai mare, la fiecare produs este actualizată online data de livrare.
Fotografii reale ale bunurilor
Cu siguranță știți cât de tentant arată dispozitivele computerizate pe fotografii în catalogul producătorului. Fotografiile sunt atât de perfecte încât uneori omul are îndoieli dacă arată așa și în realitate. Vrem să vă arătăm produsele noastre așa cum sunt. Nu angajăm niciun fotograf profesionist, ci pur și simplu facem fotografii reale, pe care pot fi vizibile chiar și mici imperfecțiuni și orice semne de utilizare anterioară. În mod firesc, încercăm să facem fotografii frumoase, dar nu cu costul denaturării realității. Pentru client, acest lucru înseamnă o idee realistă asupra aspectului bunurilor.
Este important de menționat că nu fotografiem fiecare piesă separat, ci modelul în ansamblu. De exemplu, pentru toate dispozitivele Dell Latitude E6540 facem doar un set de fotografii. Dacă nu aveți încă experiență cu calitatea noastră A+ și doriți să vă asigurați cum arată un dispozitiv anume, vom fi bucuroși să facem o fotografie cu acesta pentru dvs., la cerere.
Returnări produse în termen de 30 zile pentru firme
Nu sunteți mulțumit de bunurile achiziționate? Ați testat dispozitivul și ați constatat că acesta nu este cel mai potrivit pentru nevoile dvs.? În acest caz, ne puteți returna produsul fără a da un motiv, până în 30 zile de la achiziționare, chiar dacă ați cumpărat dispozitivul pe firmă. Ne preocupăm în primul rând de satisfacția dvs., nu de a vinde cât mai multe produse. Putem înlocui dispozitivul returnat cu altul, sau vă putem emite o factură storno și vă vom rambursa banii.
Deoarece suntem interesați de satisfacția clientului, ne angajăm să rambursăm banii pentru produsele returante în trei zile de la emiterea facturii storno. Este vorba de 3 zile lucrătoare, iar perioada începe să decurgă în momentul în care primim o notă de credit confirmată de la client cu datele completate corect, astfel încât să știm unde să trimitem plata. La noi, nu trebuie să așteptați o lună pentru a vă primi banii înapoi, ca și în cazul altor furnizori. Știm că, trebuie să vă gestionați finanțele în mod eficient și să vă ținem banii mai mult timp la noi, nu ar fi deloc cinstit. Mai presus de toate, ne pasă de satisfacția clienților noștri.