Avem propriul nostru depozit, unde fotografiem produsele noastre, le facem service-ul, le testăm și le ambalăm. De asemenea, puteți vedea și fizic la noi toate produsele listate.
Livrarea către dvs. prin compania de transport GLS marți 22.10.2024 la comenzi de până la 15:00
Oferim o garanție de 2 ani și 1 lună la toate produsele, adică un total de 25 de luni, fără costuri suplimentare. Auzim adesea de la clienți că produsele de la noi arată ca noi. Acum are și garanție ca marfă nouă, chiar și cu o lună mai mult.
Opțional, vă oferim opțiunea de extindere a garanției prin configuratorul nostru până la 4 ani, mai precis la 49 de luni. Vă garantăm că vom trata reclamațiile în a doua zi lucrătoare de la livrarea lala servisul nostru. Pur și simplu vă puteți baza pe tehnologia Technimax.
Vom livra fiecare laptop și computer cu sistemul de operare Windows 10 deja instalat și activat. Odată ce aparatul ajunge, tot ce trebuie să faceți este să îl porniți și să configurați un profil și puteți lucra. Oferim serviciul gratuit, chiar dacă ne costă timp și muncă suplimentară, dar sperăm că veți aprecia aceasta și vă va aduce o mai mare satisfacție.
Calitate A+ la toate produsele, fără abraziuni și urme de deterioare
Majoritatea firmelor împart mărfurile în diverse grupuri în funcție de calitate, cel mai adesea aceasta este A +, A, A-, B +, B, B- etc. Greu de orientat, nu-i așa? Cu toții ne dorim un laptop frumos și nu vrem să ne pierdem timpul cu o mulțime de abrevieri și să examinăm ce înseamnă acestea. Pentru confortul, pacea și siguranța dvs., furnizăm numai bunuri în calitate A +, pe care le definim cu exactitate. Tot ceea ce nu corespunde acestei garanții este eliminat pentru piese de schimb sau lichidat.
Da, acest lucru este solicitant din punct de vedere financiar și unele produse pot fi mai scumpe la noi decât la concurență, dar credem că, veți aprecia garanția noastră de calitate. Suntem convinși că, vă pasă să primiți bunuri frumoase, nedeteriorate în configurația de care aveți nevoie. În acest scop, avem o gamă largă de laptopuri, computere, monitoare, imprimante și servere folosite, pentru care garantăm o calitate A +. Nici un „b”! Pur și simplu, doar alegeți produsul și bazați-vă pe noi! Chiar este atât de simplu!
Tastaturi laptop complet românească fără stickere
Gata cu stickerele! De la noi veți primi întotdeauna laptopuri cu o tastatură complet românească fără stickere. Aceasta înseamnă un font uniform peste tot, aceleași culori, fără caractere strâmbe sau care se dezlipesc etc.
Puteți obține fie o tastatură fără iluminare, fie una retroiluminată, dar întotdeauna una cu taste complet românești. Dacă doriți să aveți siguranța că tastatura va fi iluminată, puteți obține garanția tastaturii românești cu iluminare din spate în configurator. Puteți găsi mai multe informații și fotografii în articolul nostru Tastaturi cu caractere românești la toate laptopurile sau gata cu stickerele.
Soluționarea reclamațiilor până a doua zi
Împreună cu achiziționarea de la noi, veți obține un serviciu care este de neegalat în lumea tehnologiei computerizate recondiționate și poate fi comparat și cu serviciile producătorilor de top ai noilor tehnologii computerizate.
Vă garantăm soluționarea reclamației la mărfurile care sunt în garanție, cel târziu în următoarea zi lucrătoare de la primirea reclamației, pentru toate produsele pe care le cumpărați de la noi. Nu plătiți nimic în plus pentru acest serviciu la noi, acesta este deja inclus în prețul mărfurilor.
Nu puteți înțelege de ce cineva promite că va începe să lucreze la solicitarea dvs. în ziua următoare sau în termen de cinci zile? Pentru dvs. este important să știți când problema dvs. va fi rezolvată, nu când furnizorul va începe să se ocupe de ea! Înțelegem acest lucru în același mod, motiv pentru care garanția noastră acoperă soluționarea completă a reclamației dvs. și nu doar începutul soluționării acesteia. Vrem să vă rezolvăm problemele, nu doar să ne ascundem în spatele unor Termeni și condiții scrise inteligent. De aceea, vă garantăm lucruri importante.
Producătorul acoperă gama mai înaltă de produse Dell noi, cu un tip similar de garanție, NBD, adică Next Business Day, dar îl condiționează cu disponibilitatea unei piese de schimb anume. Prin urmare, dacă producătorul nu are o piesă de schimb disponibilă, trebuie să așteptați în continuare la soluționarea reclamației. Nu dorim să vă împovărăm cu grijile noastre ci vă garantăm pur și simplu soluționarea reclamației.
Garanția de soluționare a reclamației până a doua zi este valabilă numai la locul locației vânzătorului (Technimax, U Splavu 642, 78813 Rapotín, Republica Cehă), nu la fața locului (la client).
Marfa în trei zile la client
Pentru comenzile prin e-shop, trimise în zilele lucrătoare înainte de ora 15:00, vă garantăm livrarea în trei zile lucrătoare, dacă alegeți serviciul de transport GLS. Dacă plasați comanda după ora 15:00, vom livra mărfurile în termen de patru zile lucrătoare. Astfel veți avea siguranța când primiți mărfurile. Fără fraze de genul „Expediem cât mai curând posibil” sau „Majoritatea comenzilor sunt prelucrate în aceeași zi”.
Pur și simplu pe noi vă puteți bizui. Pentru o claritate mai mare, la fiecare produs este actualizată online data de livrare.
Reparație post-garanție la preț de piesă
Prezintă bunurile achiziționate de la noi un defect după sfârșitul perioadei de garanției? Nu vă lăsăm la voia întâmplării. Puteți utiliza servisul nostru post-garanție. Vom verifica gratuit dispozitivul, vom face diagnosticul necesar, vom afla problema și vom propune o soluție. De îndată ce suntem de acord cu prețul piesei de schimb care va fi necesară pentru reparație, o vom înlocui gratuit, astfel încât să plătiți numai pentru piesă, nu și pentru munca unui tehnician.
Cunoașteți abordarea unor firme la care trimiteți mărfurile pentru o reclamație, iar furnizorul vă spune că diagnosticul costă 85 de lei, piesa de schimb împreună cu lucrarea vor fi mai scumpe decât cumpărarea unui dispozitiv nou, iar dacă doriți dispozitivul original înapoi, trebuie să plătiți 25 de lei pentru transport? Așa ceva nu există la noi. Diagnosticul, munca unui tehnician și trimiterea produsului înapoi la client sunt costuri pe care le suportăm noi, chiar și după expirarea garanției. Pe scurt, dacă aveți tehnologie computerizată achiziționată de la noi, puteți fi liniștit că ne vom ocupa de problemele apărute la aceasta.
Garanția înlocuirii imediatea bunurilor deteriorate la transport
Chiar dacă încercăm să ambalăm coletele cu mare atenție, așa cum le place clienților noștri să spună – ambalaj antiglonț, din când în când marfa poate fi deteriorată mecanic în timpul transportului. Pentru dvs., în calitate de client, acest lucru înseamnă de obicei un lucru. În primul rând, să deschideți și să verificați coletul în prezența curierului, să scrieți un protocol de reclamație, să contactați furnizorul și să soluționați împreună problema și uneori chiar să insistați. Compania de curierat încearcă de obicei să nu recunoască creanța și pot exista situații foarte neplăcute în care niciuna dintre părți nu dorește să admită o greșeală. Dar care este cea mai mare problemă? Ați comandat un dispozitiv cu anumiți parametri și o anumită zi în care îl veți primi. Datorită deteriorării coletului nu primiți dispozitivul comandat în stare de funcționare și nu primiți nici costurile aferente acestuia înapoi. Acest lucru este foarte rău pentru afacerea dvs.
Ne-am decis că, vrem să fim de partea clientului și ne-am angajat pentru următoarele.
Dacă ne contactați că ați primit un colet deteriorat de la noi, vă vom trimite imediat în schimb un alt dispozitiv pe cheltuiala noastră, pe care îl veți primi în cel mult trei zile lucrătoare. Vom aranja ca, produsul HW deteriorat să ne fie retunat pe cheltuiala noastră.
Ce înseamnă pentru client această garanție de schimb imediat? Singurul lucru – nu trebuie să vă faceți griji cu privire la daunele produse de transportator. Nu vă va costa nici un leu în plus, nu veți pierde timpul cu reclamații și alte chestiuni administrative. Veți primi produsul comandat în stare bună numai cu o zi mai târziu. Pentru a trimite un dispozitiv de înlocuire în aceeași zi, este necesar să ne contactați până la 15:00, consultați garanția noastră de livrare în trei zile.
Comunicarea stă la baza cooperării de calitate, cu siguranță suntem cu toții de acord cu acest lucru. Prin urmare, ne-am dat angajamentul să răspundem la e-mailurile dvs. în termen de 2 ore de la primire. Deci, puteți fi sigur că e-mailul nu se va pierde sau că nu va rămâne fără răspuns mult timp. Dacă vă grăbiți, puteți utiliza linia noastră telefonică 0312 297 732 sau serviciul chat pe web în zilele lucrătoare între orele 8:00 și 16:30.
În ceea ce privește linia noastră telefonică, vă garantăm disponibilitatea de 100% pe parcursul programului de lucru. Dacă suntem ocupați (vom avea un apel cu un alt client al nostru), ne angajăm să vă sunăm înapoi după ce terminăm convorbirea cu acesta (nu se aplică pentru apelurile primite de la un număr ascuns). Dacă ne contactați prin telefon în timp ce servim un client în magazinul de piatră, nu vom răspunde la apel, dar veți primi imediat un SMS informativ. După servirea clientului în magazin, vă vom contacta imediat la numărul dvs. Prin urmare, este garantată disponibilitatea informațiilor pe linia noastră telefonică. Puteți fi siguri că niciun e-mail sau apel telefonic nu va fi lăsat fără răspuns.
Vă suntem la dispoziție 100% în timpul programului de lucru.
Fotografii reale ale bunurilor
Cu siguranță știți cât de tentant arată dispozitivele computerizate pe fotografii în catalogul producătorului. Fotografiile sunt atât de perfecte încât uneori omul are îndoieli dacă arată așa și în realitate. Vrem să vă arătăm produsele noastre așa cum sunt. Nu angajăm niciun fotograf profesionist, ci pur și simplu facem fotografii reale, pe care pot fi vizibile chiar și mici imperfecțiuni și orice semne de utilizare anterioară. În mod firesc, încercăm să facem fotografii frumoase, dar nu cu costul denaturării realității. Pentru client, acest lucru înseamnă o idee realistă asupra aspectului bunurilor.
Este important de menționat că nu fotografiem fiecare piesă separat, ci modelul în ansamblu. De exemplu, pentru toate dispozitivele Dell Latitude E6540 facem doar un set de fotografii. Dacă nu aveți încă experiență cu calitatea noastră A+ și doriți să vă asigurați cum arată un dispozitiv anume, vom fi bucuroși să facem o fotografie cu acesta pentru dvs., la cerere.
Returnări produse în termen de 30 zile pentru firme
Nu sunteți mulțumit de bunurile achiziționate? Ați testat dispozitivul și ați constatat că acesta nu este cel mai potrivit pentru nevoile dvs.? În acest caz, ne puteți returna produsul fără a da un motiv, până în 30 zile de la achiziționare, chiar dacă ați cumpărat dispozitivul pe firmă. Ne preocupăm în primul rând de satisfacția dvs., nu de a vinde cât mai multe produse. Putem înlocui dispozitivul returnat cu altul, sau vă putem emite o factură storno și vă vom rambursa banii.
Deoarece suntem interesați de satisfacția clientului, ne angajăm să rambursăm banii pentru produsele returante în trei zile de la emiterea facturii storno. Este vorba de 3 zile lucrătoare, iar perioada începe să decurgă în momentul în care primim o notă de credit confirmată de la client cu datele completate corect, astfel încât să știm unde să trimitem plata. La noi, nu trebuie să așteptați o lună pentru a vă primi banii înapoi, ca și în cazul altor furnizori. Știm că, trebuie să vă gestionați finanțele în mod eficient și să vă ținem banii mai mult timp la noi, nu ar fi deloc cinstit. Mai presus de toate, ne pasă de satisfacția clienților noștri.
Evaluare 100% pe Heureka
Portalul independent heureka.cz primește recenzii de la clienții care au cumpărat anterior de la noi. 100% dintre aceștia au fost mulțumiți, fapt pentru care suntem foarte bucuroși. Vom fi bucuroși să citiți toate recenziile și comentariile pentru a vă asigura că nu aveți de ce să vă temeți. Aspectele pozitive des menționate sunt rapiditatea livrării, modul de comunicare și calitatea mărfurilor, ceea ce sunt servicii la care muncim din greu. În același timp, acestea sunt și domenii în care am decis să vă garantăm condiții peste standard.
Reacțiile pozitive ale clienților sunt rezultatul atât a unor proceduri interne bine definite, cât și a muncii unor oameni de calitate din echipa noastră. Nu este ușor să găsiți vânzători, care să fie prietenoși cu clientul chiar și în condiții de muncă grea. Dar, dacă totuși puteți găsi astfel de oameni, acest lucru are un impact mare. Clienții noștri sunt foarte mulțumiți de comunicarea cu dealerii noștri și suntem bucuroși pentru asta și facem tot ce putem pentru a continua și mai departe la fel.
Lucrăm cu aceleași dispozitive pe care vi le oferim
Din fericire, binecunoscuta zicală că, Croitorul umblă rupt şi ciubotarul umblă desculţ nu se aplică la noi. Tehnologia de calcul pe care o comercializăm o și folosim zilnic. Datorită acestui fapt, dobândim o experiență valoroasă din modul de operare real și testăm fiabilitatea pe termen lung a produselor Dell. În cadrul companiei, folosim diverse dispozitive și ansambluri, ultrabook-uri și laptop-uri cu o stație de andocare, calculatoare de birou și stații de lucru cu două sau mai multe monitoare externe, imprimante HP și un server Dell PowerEdge R720.
Ați observat cazuri în mass-media în care unele celebrități au făcut reclamă pe twitter la smartphonuri marca Samsung în timp ce contribuțiile lor au fost trimise de pe iPhone? Cu un astfel de paradox nu vă veți întâlni la noi niciodată. Avem încrede deplină în bunurile noastre și fiecare angajat din echipa noastră are experiență personală cu acestea. Nu testăm pe clienți, testăm pe noi înșine.
Cu tehnologia IT recondiționată ne ocupăm de peste 22 de ani
Nu suntem nou-veniți pe piața tehnologiei de calcul recondiționate. Deja din 1997 căutăm modalități de a vă oferi o tehnologie fiabilă la prețuri accesibile, care să răspundă pe deplin așteptărilor clienților. Dăm ascultare cererilor și comentariilor clienților noștri de mai bine de 22 de ani și ne îmbunătățim serviciile în funcție de nevoile acestora. Feedback-ul clientului este absolut crucial pentru noi și suntem bucuroși și pentru comentariile mai puțin pozitive și neplăcute care ne ajută să mergem înainte spre o satisfacție și mai mare a clienților noștri.
Durata existenței și funcționării companiei noastre pe piață nu spune nimic în mod direct, dar poate contribui în continuare la siguranța dvs. că, nu suntem un nou venit care vinde câteva bucăți și pleacă. Dimpotrivă, ne bazăm pe cooperarea pe termen lung și ne străduim să construim relații pe termen lung și cu clienții. Sănătatea companiei este evidențiată și de faptul că, nu a fost distrusă chiar și de fluctuațiile economiei globale de-a lungul anilor. Sigur, uneori trebuie să strângem cureaua, dar atunci când o facem, o simțim doar noi, nu și clientul. Satisfacția dvs. și siguranța că vă puteți baza pe noi pe termen lung sunt foarte importante pentru noi.
Modificare ușoară a configurației după nevoile dvs.
Nu faceți compromisuri alegând dispozitive care să se apropie de nevoile dvs. Datorită configuratorului nostru bogat, puteți ajusta produsul selectat exact la nevoile dvs. Doar câteva secunde sunt suficiente pentru a selecta o extensie și puteți vedea imediat prețul final. Noi ne vom asigura ca, totul să fie compatibil și complet funcțional chiar și după modificări. Veți obține astfel un dispozitiv care va fi exact pe măsura dvs.
Aveți cerințe deosebite de standard care nu sunt incluse în configurator? Contactați-ne prin e-mail sau telefon. Dacă este posibil, încercăm întotdeauna să vă ajutăm și să acceptăm individual anumite ajustări deosebite față de standard. Vrem să fiți mulțumit cu dispozitivul cumpărat, să nu faceți compromisuri la cumpărare, astfel încât să nu regretați mai târziu achiziția. Satisfacția dvs. este o prioritate pentru noi.
Alegeți dintre 3 transportatori
Sunteți obișnuiți să faceți cumpărături online și ați constatat că, anumite companii de curierat din raionul dvs. nu sunt de încredere? Se poate întâmpla ca un anumit șofer sau lucrător dintr-un depozit să aibă o problemă care are un efect negativ și asupra muncii sale, adică livrarea coletelor, chiar dacă transportatorul funcționează bine în altă parte a țării. Pentru a nu avea de suferit din cauza unor cazuri similare, aveți posibilitatea de a alege dintre trei companii de curierat.
Pentru noi, asta înseamnă costuri mai mari și un sistem mai complex - trebuie să rezolvăm trei contracte, trei etichete de transport, trei conexiuni ale sistemului intern la sistemele de date ale transportatorilor, ... Totuși, acest lucru duce la o satisfacție mai mare a clienților noștri și asta este crucial pentru noi. Nu vă limitați și alegeți un operator de transport în funcție de propriile preferințe.