Sub-conturi și adrese de livrare - noi funcții pe e-shop
Am lansat noi funcții pentru dvs., care ar trebui să facă utilizarea magazinului nostru electronic mai ușoară și mai plăcută. Sugestiile pentru aceste îmbunătățiri vin de la clienți, pentru care suntem foarte recunoscători. Dacă vă puteți gândi la alte lucruri pe care le-am putea face mai bine, nu ezitați să ne anunțați prin formularul de sfaturi de îmbunătățire.
Subconturi web
Fiecare cont de utilizator activ cu cel puțin o comandă finalizată are acum opțiunea de a crea sub-conturi. Funcția este utilizată de obicei de clienții corporativi care au un cont principal cu o adresă de facturare fixă, dar ar putea dori să comande mai mulți angajați ai aceleiași companii din propriul subcont cu propriile lor informații de conectare. Cu toate acestea, adresa de facturare rămâne neschimbată în funcție de contul principal.
Puteți crea cu ușurință conturi prin meniul utilizator → Editați date → fila Subconturi. După ce ați introdus numele și adresa de e-mail, veți primi un mesaj la adresa la care vă cere să setați o nouă parolă pentru acel subcont.
Subcontul are aceleași niveluri de preț ca și contul principal, precum și opțiuni de plată prin transfer bancar etc. În meniul utilizatorului își vede comenzile, dar nu poate afișa toate facturile contului principal. În acest moment, nu există nicio opțiune de a seta permisiuni pentru sub-conturi individuale, dar dacă primim feedback de la dvs., putem extinde și mai mult funcționalitatea.
Adrese de livrare
Fiecare cont și subcont are acum capacitatea de a crea și gestiona mai multe adrese de expediere. Veți găsi această funcție din nou în meniul utilizatorului → Editare date → fila Adrese de livrare. Adresele de livrare create vor fi apoi afișate în al treilea pas al coșului, unde le puteți folosi foarte ușor.
Şi aici vom fi bucuroși de comentariile și sugestiile dumneavoastră ulterioare de îmbunătățire. Creăm aceste funcții pentru dvs. și pentru confortul dvs. mai mare la cumpărături, astfel încât să aibă sens doar atunci când vă sunt utile. Vă mulțumim că ați făcut cumpărături la noi și ați comunicat cu noi, astfel încât să ne putem îmbunătăți în continuare.