Acordul cu prelucrarea datelor personale
Acordul cu prelucrarea datelor personale
Echipa noastră este formată din oameni obișnuiți care, cumpără în mod obișnuit în magazine online. Când introducem datele noastre cu caracter personal în formularul de comandă, presupunem că, acestea vor fi utilizate pentru executarea comenzii, și nu pentru scopuri neloiale. Așa cum ne dorim să fie prelucrate datele noastre personale, așa le prelucrăm și noi pe cele ale clienților noștri.
Datele pe care ni le încredințați sunt, prin urmare, utilizate în scopul prelucrării comenzilor și stocate în caz de reclamații și simplificare a comenzilor viitoare. Baza noastră de date este sigură iar parolele sunt criptate. Puteți solicita oricând să vă trimitem o listă cu datele cu caracter personal pe care o înregistrăm despre dvs. Puteți solicita, de asemenea, eliminarea datelor dvs. din baza noastră de date, prin e-mail la info@technimax.ro sau prin telefon la 0758 96 96 59.
Și acum să trecem la oficialități:
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
INFORMAȚII DE BAZĂ
Compania Technimax s.r.o. prelucrează datele cu caracter personal ale clienților, deoarece acest lucru este necesar pentru încheierea contractelor cu privire la vânzarea de bunuri (sau pentru îndeplinirea unor măsuri luate înainte de încheierea unui astfel de contract) și prelucrează în continuare datele personale ale clienților, care sunt necesare pentru îndeplinirea obligațiilor publice ale companiei.
1. DETALII DE IDENTITATE ȘI DE CONTACT ALE ADMINISTRATORULUI
1.1. Administratorul datelor dvs. personale este compania Technimax s.r.o., cu sediul social la U Splavu 642, 78813 Rapotín, Nr. reg. com.: 26816903, înscris în Registrul comercial de Judecătoria regională din Ostrava, secțiunea C, dosar 26636 (în continuare „administrator”).
1.2. Datele de contact ale administratorului sunt următoarele: adresa pentru livrare U Splavu 642, 78813 Rapotín, adresa de e-mail info@technimax.ro, telefon 0758 96 96 59.
1.3. Administratorul nu a numit un responsabil pentru protecția datelor.
2. BAZA JURIDICĂ PENTRU PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
2.1. Baza legală pentru prelucrarea datelor dvs. personale este faptul că, această prelucrare este necesară pentru:
2.1.1. îndeplinirea contractului dintre dvs. și administrator sau pentru punerea în aplicare a măsurilor de către administrator înainte de încheierea unui astfel de contract în sensul art. 6 alin. 1, lit. b) din Regulamentul 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și abrogarea Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor personale) (mai departe doar „regulamentul”);
2.1.2. îndeplinirea obligațiilor legale care se aplică administratorului, în sensul art. 6 alin. 1 lit. c) din Regulament, și anume îndeplinirea obligațiilor impuse administratorului prin reglementări legale general obligatorii, în special Legea nr. 235/2004 Coll., privind taxa pe valoarea adăugată, modificată, Legea nr. 586/1992 Coll., privind impozitele pe venit, cu modificările ulterioare, și Legea nr. 563/1991 Coll., privind contabilitatea, cu modificările ulterioare.
3. SCOPUL PRELUCRĂRII DATELOR PERSONALE
3.1. Scopul prelucrării datelor cu caracter personal este de a efectua contractul dintre client și administrator, inclusiv livrarea de bunuri și abordarea drepturilor de răspundere pentru defecte sau de a lua măsuri de către administrator înainte de încheierea unui astfel de contract și de îndeplinirea obligațiilor publice conexe de către administrator.
3.2. Din partea administratorului nu există o decizie automată individuală în sensul art. 22 din Regulament.
4. PERIOADA DE STOCARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
4.1. Datele cu caracter personal ale clienților vor fi prelucrate pe toată durata efectelor drepturilor și obligațiilor prevăzute în contract și pentru perioada necesară în scopuri de arhivare în conformitate cu reglementările legale relevante în general, dar nu mai mult decât pentru perioada prevăzută de reglementările legale în general obligatorii.
5. ALȚI BENEFICIARI DE DATE PERSONALE
5.1. Alți beneficiari de date personale sunt companiile de transport și alte persoane implicate în livrarea de bunuri sau plăți pe baza unui contract de achiziție, precum și persoanele care furnizează servicii tehnice pentru administrator legate de operarea magazinului electronic, inclusiv operarea de software și stocarea datelor și servicii de marketing.
5.2. Pe lângă aceștia, beneficiarii datelor cu caracter personal prelucrate în scopul îndeplinirii obligațiilor legale pot fi autoritățile financiare sau alte autorități competente în cazurile în care îi impun administratorului reglementări legale în general obligatorii.
5.3. Administratorul nu intenționează să transfere datele cu caracter personal într-o țară terță (într-o țară din afara UE) sau către o organizație internațională.
6. DREPTURILE PERSOANEI VIZATE
6.1. În condițiile prevăzute în Regulament, persoana vizată are dreptul de a solicita administratorului accesul la datele sale personale, dreptul de a rectifica sau șterge datele sale personale sau de a limita prelucrarea acestora, dreptul de a se opune prelucrării datelor sale personale și dreptul de a transfera datele sale personale.
6.2. Dacă persoana vizată consideră că, prelucrarea datelor sale personale a fost încălcată sau se încalcă Regulamentul, aceasta are dreptul, printre altele, să depună o plângere la Autoritatea de Supraveghere.
6.3. Persoana vizată nu este obligată să furnizeze date personale. Furnizarea datelor personale ale clienților este o cerință necesară pentru încheierea și executarea contractului iar fără furnizarea accestor date nu este posibilă încheierea contractului sau îndeplinirea acestuia de către administrator.